اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 6 آذر 1400 / کد مطلب: 14657 / نظرات: 0


چهار هندبالیست‌ سبزواری به تیم ملی دعوت شدند


چهار هندبالیست‌ سبزواری به تیم ملی دعوت شدند
 رییس هیات هندبال سبزوار گفت: چهار نفر از هندبالیست‌های این شهرستان برای حضور در اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران جهت اعزام به رقابتهای قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی فراخوانده شدند.

امید یگانه افزود: ورزشکاران سبزواری دعوت شده به این اردو سعید علوی، یونس آثاری، امیدرضا سرپوشی و ابوالفضل افضل نیا هستند که از سوی سرمربی اسپانیایی تیم ملی برای اعزام به مسابقات پیش رو آماده می شوند.

وی تصریح کرد: علاوه بر حضور چهار بازیکن سبزواری دعوت شده به اردوی تیم ملی هندبال، علی بخشی، نیز از شهرستان سبزوار به عنوان تراپیست و مشاور تغذیه در کادر فنی تیم ملی هندبال حضور دارد.

رییس هیات هندبال سبزوار گفت: بیستمین دوره رقابت های قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۲ از ۲۸ دی ماه تا یازدهم بهمن ماه ۱۴۰۰ به میزبانی بندر دمام عربستان و با حضور ۱۸ تیم برگزار خواهد شد.

یگانه افزود: سبزوار مهد هندبال کشور است و تیم‌های هندبال این شهرستان در لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور چندین بار مقام قهرمانی را کسب کرده اند.

بیش از ۶ هزار ورزشکار در ۳۸ هیات ورزشی سبزوار سازماندهی شده اند که در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی و محلی و همگانی فعالیت دارند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.