اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 فروردين 1401 / کد مطلب: 14706 / نظرات: 0

در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ


کشف بیش از ۵۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در سبزوار


کشف بیش از ۵۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در سبزوار
در درگیری مسلحانه پلیس خراسان رضوی با سوداگران مرگ بیش از ۵۸۰ کیلوگرم مرفین و تریاک در سبزوار کشف شد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: پلیس مبارزه باکشف ۵۵۵ کیلوگرم مرفین در در سبزوار موادمخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سبزوار و داورزن و همکاری اطلاعاتی پلیس خراسان جنوبی در تعاقب اقدامات اطلاعاتی، باند قاچاقچیانی را که به صورت مسلحانه اقدام به جا به جایی موادمخدر می‌کردند، شناسایی و ۴ خودرو متعلق به این باند را در یکی از محور‌های ارتباطی شهرستان سبزوار در عملیاتی مسلحانه متوقف کردند.

سردار" ابراهیم قربان زاده" افزود: در این عملیات مسلحانه و درگیری با سوداگران مرگ منجر به هلاکت ۲ قاچاقچی و دستگیری ۵ متهم دیگر شد. 

پلیس خراسان رضوی در بازرسی از خودرو‌ها ۵۵۵ کیلو مرفین کشف کرد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ۳۲ کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح گرینف، یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه سلاح برنو و یک قبضه آر پی جی به همراه مهمات مربوط هم از دیگر کشفیات پلیس در این عملیات بود.

سردار ابراهیم قربان زاده با بیان این که، اعضای این باند قصد فرار با محموله موادمخدر را داشتند، اظهار داشت: یکی ازسوداگران دستگیر شده مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد.

وی از مردم خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در باره فعالیت اعضاء باند‌ها و فروشندگان موادمخدر را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.