اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 5 ارديبهشت 1401 / کد مطلب: 14721 / نظرات: 1

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار :


هیچ سرمایه گذاری در سبزوار نباید معطل بماند


هیچ سرمایه گذاری در سبزوار نباید معطل بماند  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: در راستای حمایت از تولید و توسعه اقتصادی، هیچ سرمایه گذاری در این شهرستان نباید معطل بماند و ستاد تسهیل بطور سریع موانع این مسیر را برطرف کند.

 حسین ابراهیمی کردیانی  در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار افزود: هرگونه تعلل در مورد سرمایه گذاری صاحبان صنایع، کارآفرینان و فعالان اقتصادی از سوی دستگاههای اداری شهرستان سبزوار پذیرفتنی نیست.

وی اظهار داشت: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت موردی موانع پیش روی سرمایه گذاران و نیز مشکل واحدهای صنعتی و حمایت از تولیدکنندگان را بررسی کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» گفت: دستگاه های اجرایی با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های شهرستان و با تمام توان برای تحقق شعار سال پای کار بیایند.

ابراهیمی افزود: شهرستان سبزوار ظرفیت های فراوانی در حوزه های مختلف صنعت و کشاورزی دارد که با بهره‌گیری از شرکت های دانش بنیان این ظرفیت‌ها به تولید و اشتغال پایدار می‌رسد.

وی ادامه داد: درباره تحقق شعار سال، همه دستگاههای اداری با بدنه فعالان اقتصادی همکاری کرده و در حوزه دانش بنیان نیز به طرح های علمی کمک کنند.

ابراهیمی کردیانی در ادامه با اشاره به سفر پر خیر و برکت دولت سیزدهم به خراسان رضوی در اوایل سال جاری گفت: اجرایی شدن مصوبات این سفر در هفته های آتی علاوه بر رونق استان و شهرستانها به ارتقای سطح امید و اعتماد مردم می انجامد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار با اشاره به وجود برخی مشکلات در سطح شهر و روستاهای این شهرستان افزود: اقدامات جهادی، انقلابی و  نهادینه کردن تفکر دوران دفاع مقدس راهبرد برون رفت از این مشکلات است.

ابراهیمی افزود: نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره با توطئه های مختلف دشمنان مواجه بوده و هر آنجا که مردم به میدان آمده و همیار دولت و مسئولان شده اند مشکلات برطرف شده است.

وی اظهار داشت: به منظور تسریع در رفع مشکلات موجود شهرستان، باید شبکه ای از مسائل شناسایی شود و از این طریق مشکلات مختلف مناطق روستایی، حاشیه شهر و  حوزه های مختلف عمران، اجتماعی، زیرساخت و  برنامه های اقتصادی  امنیتی مشخص شود.

ابراهیمی افزود: مشکلات مردمی و موانع توسعه ای بر اساس چارچوب مشخص تدوین و اولویت بندی شود و شبکه رسیدگی به مسائل در هر نهاد ایجاد و نهادهای اداری با هم افزایی و تعامل نسبت به رفع مشکلات چاره اندیشی و اقدام عملی نمایند.

 وی در بخش دیگری با اشاره به برخی نگرانی ها درباره کالاهای معیشتی مردم افزود: کارگروه ستاد تنظیم بازار در شهرستان فعال است و با عرضه به موقع کالاهای اساسی و نظارت و بازرسی های لازم هیچ گونه نگرانی در این باره وجود ندارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.