اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 10 خرداد 1401 / کد مطلب: 14730 / نظرات: 0


پیشکسوتان هندبال سبزوار از مفاخر این رشته در سطح کشور هستند


پیشکسوتان هندبال سبزوار از مفاخر این رشته در سطح کشور هستند
رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی گفت: پیشکسوتان هندبال در سبزوار از مفاخر این رشته در سطح اول کشور هستند و ظرفیت بزرگی برای این رشته ورزشی محسوب می‌شوند.

علیرضا پاکدل روز سه‌شنبه در دیدار با فرماندار سبزوار افزود: پیشکسوتان هندبال سبزوار، شناسنامه این شهرستان هستند و جایگاه ویژه‌ای در میان مردم دارند.

وی ادامه داد: سبزوار از پیشینه مناسبی در این ورزش برخوردار است و از این رو در صورت ورود حامی مالی پایدار، حضور تیم هندبال این شهرستان در لیگ برتر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران گفت: استان خراسان رضوی ظرفیت و استعدادهای بسیاری دارد که تعدادی از هندبالیست‌های این استان و به ویژه سبزوار در تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر حضور دارند.

فدراسیون هندبال نگاه ویژه ای به سبزوار داشته باشد

فرماندار سبزوار نیز در این جلسه گفت: از فدراسیون هندبال انتظار می‌رود که به تناسب و شان این رشته در سبزوار، نگاه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشد و  نیازهای مادی و معنوی این خطه را برای تکمیل ظرفیت‌ها در نظر بگیرند تا شاهد شکوفایی دوباره این رشته در سبزوار باشیم.

حسین ابراهیمی کردیانی عنوان کرد: این ورزش یکی از ظرفیت‌های مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن، خوشاب و ششتمد است که به آن تعصب و نگاه خاصی دارند.

وی ادامه داد: در نتیجه نگاه مردم این خطه، هندبال در این شهرستان‌ها به یک برند تبدیل شده است که ظرفیت‌های ارزشمندی در شهرستان، استان خراسان رضوی و کشور ظهور و بروز کرده است.

فرماندار سبزوار با اشاره به علاقه بی وصف مردم خطه سبزوار به هندبال خاطر نشان کرد: این رشته از حمایت تمام مسوولان و دست اندرکاران برخوردار است و تلاش می‌شود با کمک پیشکسوتان این رشته و حامیان مالی، نماینده‌ای را برای حضور در لیگ هندبال آماده کرد.

ابراهیمی کردیانی همچنین با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی هندبال جوانان کشور در این شهرستان گفت: هندبال سبزوار در دهه اخیر دچار قوت و ضعف‌هایی شده است و در ۲ سال گذشته نیز شیوع کرونا آسیب جدی به این ورزش وارد کرد که با عنایت فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و برگزاری اردوی تیم ملی هندبال جوانان کشور در این شهر، بارقه‌های امید را در این شهرستان روشن کرد.

وی ادامه داد: برگزاری این اردو ظرفیتی را ایجاد کرد که از پیشکسوتان این رشته به صورت جدی‌تر و با پویایی بیشتر  از گذشته استفاده شود.

نهمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال جوانان جمهوری اسلامی ایران از ۲۶ اردیبهشت در سبزوار آغاز شد که به مدت دو هفته و تا ۱۳ خرداد با حضور ۳۲ ورزشکار و کادر فنی ادامه می‌یابد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.