اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 مهر 1401 / کد مطلب: 14769 / نظرات: 0

یک فرمانده سپاه:


خواص و نخبگان نسبت به حوادث اخیر بصیرت داشته باشند


خواص و نخبگان نسبت به حوادث اخیر بصیرت داشته باشند  یکی از فرماندهان سپاه قدس گفت: خواص و نخبگان کشور باید در بزنگاه‌های مهم تاریخی نظیر حوادث اخیر کشور بصیرت لازم را داشته باشند.

سردار وجیه الله مرادی  در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اظهار داشت: امروز لزوم پیوستگی با رهبری و ولایت پذیری بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: اقتدار و عظمت کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگری ها و خون پاک شهدای دوران دفاع مقدس است.

این فرمانده دوران جنگ گفت: در دوران دفاع مقدس، خودبینی و امتیازات مادی میان رزمندگان جایی نداشت بلکه تقوا، اخلاص و مجاهدت میان آنان برجسته بود.

سردار مرادی ادامه داد: دفاع از دین و اسلام از دستاوردهای ارزش‌محور دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده است.

وی با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت، افزود: این توفیقات که علیرغم همه توطئه های سیاسی، امنیتی، نظامی و فرهنگی در منطقه روی داده است، زمینه ساز توسعه ارزش های انقلاب اسلامی در جنگ با داعش و استکبار در منطقه و کشورهای همسایه شده است.

وی افزود: انصاف باید داد که مجاهدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس بعد از سپری شدن آن دوران مورد بی مهری قرار گرفته اند و بعد از دفاع مقدس غفلت هایی در این زمینه صورت گرفته و از گنجینه تربیتی و معنوی دفاع مقدس به خوبی استفاده نشد.

سردار مرادی، لزوم بصیرت افزایی برگرفته از دوران دفاع مقدس را از ضرورت ها و نیازهای امروز جامعه دانست که باید توسط حوزه های علمیه و نهادهای نظامی و فرهنگی مورد توجه جدی قرار گیرد.

شهرستان سبزوار حدود هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و چهار هزار جانباز و ایثارگر دارد/ ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.