اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 22 مهر 1401 / کد مطلب: 14776 / نظرات: 0


مردم سبزوار در دفاع از آرمان‌های انقلاب راهپیمایی کردند


مردم سبزوار در دفاع از آرمان‌های انقلاب راهپیمایی کردند
راهپیمایی مردمی دهها هزار نفری سبزوار به حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی، تجدید بیعت با ولایت فقیه و پشتیبانی از مقام والای زن روز پنجشنبه در این شهرستان برگزار شد.

 این راهپیمایی که از مقابل مسجد جامع تاریخی تا میدان کارگر این شهر برگزار شد با حضور مسوولان، روحانیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شاهد، ایثارگران، جامعه فرهنگیان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم سبزوار همراه بود.

راهپیمایان سبزواری با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران اسلامی با سر دادن شعارهای "الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل، نیروی انتظامی حمایتت می کنیم، مرد غیرت افتخار، زن عفت افتخار، نیروی انتظامی تشکر" در این راهپیمایی شرکت کردند.

مردم سبزوار در دفاع از آرمان‌های انقلاب راهپیمایی کردند

یک عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری در آیین پایانی این راهپیمایی در سخنانی گفت: مردم ایران با صلابت تر از همیشه پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند و اجاره نخواهند داد به وحدت سرزمینی که دستاورد خون دهها هزار شهید است، آسیب و خدشه ای وارد شود.

دکتر سیده سمیه خاتمی با بیان اینکه وحدت نیاز کنونی جامعه اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای زنان جامعه اسلامی محسوب شده و به زنان عزت و کرامت بخشیده است.

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی، امروز جمهوری اسلامی رتبه نخست را در برابری تحصیل دختر و پسر دارد و نیز پس از پیروزی انقلاب شمار پزشکان متخصص زنان ۱۲ برابر بیشتر شده و یک فدراسیون ورزشی زنان اکنون به ۴۹ فدراسیون افزایش یافته است.

این عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به اینکه زنان در غرب به نام آزادی مورد سوء‌استفاده قرار می‌گیرند، افزود: چنانچه به آزادی حد و مرزی بر مبنای معیارهای دین داده شود، توام با موفقیت خواهد بود.

وی گفت: رسانه های غربی از هر اقدامی برای فریب افکار عمومی بهره می برند اما انسجام و وحدت ملت ایران توطئه های آنان را خنثی و تهدیدات را تبدیل به فرصت می نماید.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.