اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 27 آبان 1401 / کد مطلب: 14785 / نظرات: 1


هزار میلیارد ریال به اجرای طرح‌های هادی خراسان رضوی اختصاص یافت


هزار میلیارد ریال به اجرای طرح‌های هادی خراسان رضوی اختصاص یافت  رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هزار میلیارد ریال امسال از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی برای اجرای طرح‌های هادی روستایی خراسان رضوی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر نیکزاد روز پنجشنبه در بازدید از مناطق روستایی شهرستان خوشاب خراسان رضوی اظهار داشت: مبلغ مورد نظر از محل اعتبارات محرومیت زدایی که در اختیار شورای برنامه ریزی استان است، منظور شده است.

وی افزود: همچنین برای شتاب دادن به اجرای طرح‌های هادی روستایی، هشت درصد از اعتبارات استانی و نیز اعتبارات ملی در اختیار بنیاد مسکن، در کنار سهمیه قیر بدین منظور اختصاص یافته است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در هفته های گذشته و با مساعدت دولت، پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به ساکنان شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر نیز تایید شده است.

نیکزاد افزود: این تسهیلات برای ساکنان مناطق روستایی و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر با سود پنج ساله و بازپرداخت ۲۰ ساله با ضمانت زنجیره‌ای اعطا می شود.

به گزارش ایرنا، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در سفر به غرب خراسان رضوی از مناطق روستایی شهرستان خوشاب بازدید کرد و عملیات اجرایی ساخت درمانگاه شبانه روزی شهر نوده انقلاب این شهرستان با حضور وی آغاز شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عصر امروز نیز در سفر به شهرستان سبزوار از عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بازدید خواهد کرد.

شهرستان خوشاب مرکب از بخش های مرکزی، مشکان و نوده انقلاب دارای ۷۰ روستا است و ۲۶ هزار و ۱۲۵ نفر از جمعیت ۳۸ هزار نفری شهرستان خوشاب ساکن روستاها هستند و ۹ هزار و ۶۴۱ واحد مسکونی روستایی در این شهرستان وجود دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.