اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 1 آذر 1401 / کد مطلب: 14786 / نظرات: 0


نهضت روایتگری انقلاب در مقابل جریان تحریف باید تقویت شود


نهضت روایتگری انقلاب در مقابل جریان تحریف باید تقویت شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ششتمد خراسان رضوی گفت: نهضت روایتگری انقلاب برای مقابله با جریان تحریف و جنگ نرم دشمنان باید تقویت شود.

سرهنگ پاسدار علی‌اصغر فاتحی روز سه شنبه در نشست گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: روایتگری انقلاب و جهاد تبیین برای بیان حقایق انقلاب اسلامی در مقابل هجمه دشمن باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: دشمن درصدد است تا با سوءاستفاده از ضعف ما در روایتگری صحیح دستاودهای انقلاب و سیره شهدا، از طریق جریان تحریف، روایتی ناصحیح به نسل جوان ما ارائه دهد.

وی با اشاره به در پیش بودن یادواره شهیدان شهرستان ششتمد، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف یادواره های شهدا روایت سیره شهدا است چرا که عزت، امنیت و اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی مدیون جانفشانی شهداست که با مقاومت درس ایثار و وفاداری به ما آموختند تا همیشه به پای آرمان‌های انقلاب بمانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ششتمد گفت: برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت باید به‌صورت میدانی ورود کرده و از ظرفیت‌های مختلف استفاده کنیم.

سرهنگ فاتحی افزود: الگوبرداری از منش شهدا در انجام امور و به کار بردن سیره آن‌ها باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد چرا که تجربه به ما ثابت کرده با نیت و حرکت جهادی بسیاری از اقدامات پس از شروع با مدد شهدا به سرانجام و سرمنزل مقصود می رسد.

به گزارش ایرنا، مقدمات برگزاری کنگره ملی شهدای دیار سربداران از ۲ سال قبل آغاز شده که اجلاسیه آن در شهر سبزوار و آیین های یادواره شهدا در شهرستان های غرب خراسان رضوی همچون ششتمد در حال برگزاری است.

شهرستان ششتمد ۱۶۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۱۱۵ جانباز و ایثارگر دارد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.