اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 دي 1401 / کد مطلب: 14792 / نظرات: 0


۲۲۰ بی‌خانمان در سرپناه شبانه سبزوار اسکان یافتند


۲۲۰ بی‌خانمان در سرپناه شبانه سبزوار اسکان یافتند  مدیرعامل مرکز سرپناه شبانه (شلتر) سبزوار گفت: ۲۲۰ فرد کارتن‌خواب و بی‌خانمان در سرمای یک هفته اخیر در این مرکز اسکان داده شدند.

محمد خیرآبادی، اظهار داشت: این مرکز سرپناه در روزهای گذشته به صورت شبانه روزی فعال بود و به کارتن‌خوابها و افراد بی سرپناه علاوه بر استراحت شبانه، خدماتی از قبیل مشاوره، غذای گرم و استحمام ارائه می داد.

وی افزود: مرکز سرپناه شبانه شهر سبزوار اواخر سال ۱۳۹۸ برای پذیرش افراد معتاد و بی خانمان با ظرفیت پذیرش ۶۰ نفر با همکاری شهرداری، شورای شهر و ستاد بازآفرینی محلات ایجاد شد و فضای این مرکز از طریق شهرداری در اختیار موسسه خیریه زیر پوشش بهزیستی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: افراد معتاد و بی خانمان عصر هر روز در این سرپناه شبانه پذیرش شده و با یک وعده غذای گرم شام و صبحانه پذیرایی می شوند.

خیرآبادی گفت: با راه اندازی گرمخانه در شهر سبزوار به طور میانگین هر شب بیش از ۲۰ نفر به این مرکز مراجعه می کنند که علاوه بر ارائه خدمات و دادن ۲ وعده غذایی به آنها، تلاش شده با استفاده از تیم روانشناسی و تشویق آنها به ترک اعتیاد، زمینه بازگشت مراجعان به اجتماع و دامن خانواده فراهم شود.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.