اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 21 اسفند 1401 / کد مطلب: 14821 / نظرات: 0


۱۲ ایستگاه خدمت‌ به مسافران نوروزی در ششتمد خراسان رضوی آماده شد


۱۲ ایستگاه خدمت‌ به مسافران نوروزی در ششتمد خراسان رضوی آماده شد
 فرماندار شهرستان ششتمد گفت: ۱۲ ایستگاه در مبادی ورودی این شهرستان خراسان رضوی و نیز اماکن زیارتی و تفریحی منطقه برای ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی به گردشگران و مسافران نوروزی آماده شده است.

حسین ایثارگر اظهار داشت: ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی در شهرستان ششتمد برگزار شده و با تشریح وظایف دستگاههای اجرایی، زمینه خدمت‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی را فراهم ساخته است.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت های ستاد هماهنگی خدمات سفر، ایجاد شرایط ایمن و ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی است که تدابیر لازم در این باره اندیشده شده است.

فرماندار ششتمد گفت: همچنین نظارت بر عرضه کالاها و فعالیت واحدهای نانوایی از سوی امور صنفی و جهاد کشاورزی و تقویت خدمات رسانی نهادهای اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر، پلیس راه، راهداری و مرکز بهداشت و درمان در ایام نوروز مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

ایثارگر افزود: جاده ششتمد- سبزوار- بردسکن یکی از مسیرهای پرخطر خراسان رضوی است که علاوه بر تردد خودروهای سواری، حجم زیادی از خودروهای سنگین و تریلی از این مسیر ترانزیتی رفت و آمد دارند، که انتظار می رود رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفری ایمن را برای خود و دیگر هموطنان فراهم نمایند.

وی اظهار داشت: سه مجتمع خدماتی - رفاهی و جایگاههای عرضه سوخت در مسیر جاده ششتمد - بردسکن راه اندازی و آماده ارائه خدمت به مسافران است و نیز با بهره گیری از فضای خوابگاهی آموزش و پرورش، زمینه سکونت ضروری مسافران و زائران، در صورت نیاز در منطقه ششتمد فراهم شده است.

وی همچنین با اشاره به جاذبه‌های شهرستان ششتمد ادامه داد: این شهرستان با داشتن بناهای تاریخی و فرهنگی شامل آرامگاه ابوالحسن بیهقی (ابن فندق) و بهره مندی از آب و هوای معتدل کوهستانی و طبیعت سرسبز، مکان مناسبی برای مسافران و گردشگران محسوب می شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.