اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 24 اسفند 1401 / کد مطلب: 14825 / نظرات: 0


رخدادهای چهارشنبه‌سوری در سبزوار ۱۴ مصدوم داشت


رخدادهای چهارشنبه‌سوری در سبزوار ۱۴ مصدوم داشت
رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۴ مصدوم رخدادهای مرتبط با چهارشنبه پایان سال در شهرستان‌ سبزوار به مراکز درمانی منتقل شدند.

دکتر غلام‌عباس کافی اظهار داشت: عمده آسیب و جراحات مصدومان این رخدادها در نواحی دست و چشم و بیشترین گروه سنی درگیر نیز نوجوانان و جوانان بوده اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد پنج شهروند بر اثر صدمات از ناحیه سر، صورت و دست به وسیله نیروهای اورژانس به منظور تکمیل روند درمانی به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند که سه نفر آنها با درمان های اولیه به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان ترخیص شدند.

دکتر کافی افزود: همچنین رخدادهای مرتبط با چهارشنبه سوری ۹ مصدوم ترومای چشم و گوش ناشی از استفاده مواد محترقه و منفجره بر جای گذاشت که این افراد به بیمارستان حشمتیه سبزوار انتقال یافتند و یکی از مصدومان ترومای چشم به سبب وخامت حال به بیمارستان مشهد منتقل شد.

۲۹ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۳۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ موتورسیکلت آمبولانس و یک فروند بالگرد زیر نظر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس سبزوار فعالیت دارند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.