اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 24 اسفند 1401 / کد مطلب: 14829 / نظرات: 0

فرماندار:


خدمتگزاری به زائران رضوی برای مردم سبزوار مغتنم است


خدمتگزاری به زائران رضوی برای مردم سبزوار مغتنم است  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: این شهرستان به عنوان یکی از مبادی اصلی ورود به خراسان رضوی و میقات الرضا (ع) شناخته شده و مردم و مسوولان سبزوار باید فرصت خدمتگزاری به زائران مشهدالرضا را بیش از گذشته غنیمت بشمارند.

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کردیانیبا بیان اینکه خادم الرضا(ع) بودن تنها به محدوده حرم رضوی محدود نمی شود، اظهار داشت: زائران امام هشتم (ع) در طول مسیر نیز نیاز به دریافت خدمات مختلفی دارند لذا ارائه هر گونه خدمت به زائران، همسنگ خدمت خادمان این بارگاه نورانی است.

وی تصریح کرد: برای نوروز پیش رو در مسیرهای اصلی رفت و آمد زائران امام رضا(ع) در این شهرستان ۱۳ ایستگاه برای ارائه خدمت به زائران و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

ظرفیت اسکان ۴۶۰۰ زائر و مسافر نوروزی در سبزوار

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: ظرفیت اسکان شبانه چهار هزار و ۶۰۰ مسافر و زائر نوروزی با همکاری اداره آموزش و پرورش و دیگر مکان های اقامتی در این شهرستان فراهم شده است.

ابراهیمی افزود: همچنین با توجه به احتمال وضعیت جوی ناپایدار و برودت هوا در ایام نوروز، ستاد مدیریت بحران شهرستان در کنار ستاد خدمات سفر، آمادگی لازم را برای ارائه خدمات مورد نیاز به شهروندان، مسافران و زائران دارند.

فرماندار: خدمتگزاری به زائران رضوی برای مردم سبزوار مغتنم است

آغاز طرح نوروزی نظارت و بازرسی مستمر بازار

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: طرح نوروزی بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات و طرح نظارت کالا در ماه مبارک رمضان با حضور گروه های بازرسی از ۱۵ اسفند در این شهرستان آغاز شده است.

ابراهیمی افزود: نظارت‌ها بر بازار کالا تشدید شده و بازرسان ادارات جهاد کشاورزی، صمت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف با همیاری بسیج شهرستان، به طور مرتب شرایط بازار را پایش می کنند، به گونه ای که شهروندان این نظارت ها را لمس می کنند.

پاسخ به استعلام سرمایه‌گذاران ۱۵ روز تعیین شده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: در راستای حمایت از تولید و توسعه اقتصادی شهرستان، مهلت پاسخ دهی به استعلام سرمایه‌گذاران و صدور مجوزهای کسب و کار از سوی نهادهای اداری ۱۵ روز تعیین شده است.

ابراهیمی افزود: چنانچه دستگاهی در موعد مقرر پاسخ استعلام را ندهد، پرونده وارد مراحل بعدی می شود و در صورت بروز هر مشکل، دستگاه مربوطه باید پاسخگو باشد.

وی اظهار داشت: در هفته های گذشته کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی، برای بررسی مشکلات و موانع پیش روی ۸۰ واحد تولیدی شهرستان سبزوار تشکیل شد که گشایش های خوبی در این حوزه برای واحدهای تولیدی دارای مشکل ایجاد شد.

وی ادامه داد: این کارگروه در سبزوار نیز راه اندازی و فعال شده است، چنانکه برای بررسی و رفع مشکل حتی یک واحد تولیدی نیز نشست های آن تشکیل می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار همچنین با قدردانی از تلاش های یک ساله مجموعه مدیران این شهرستان گفت: مدیران برنامه عملیاتی دستگاه خود را برای سال آینده تدوین و برای خدمت بیشتر به مردم و رفع مشکلات منطقه عزم جدی تری داشته باشند.

در ابتدای نشست شورای اداری شهرستان سبزوار به مناسبت ۲۲ اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا، از شماری از خانواده شهیدان و ۲ جانباز سرافراز این شهرستان قدردانی و نجلیل شد.

شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن، خوشاب و ششتمد ۲ هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده‌اند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.