اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 27 اسفند 1401 / کد مطلب: 14832 / نظرات: 0


نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سبزوار گشایش یافت


نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سبزوار گشایش یافت  نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، روز شنبه در آستانه نوروز، با هدف حفظ آرامش بازار و حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده در شهرستان سبزوار گشایش یافت.

رییس اتاق اصناف سبزوار روز شنبه در حاشیه گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: آجیل و خشکبار، انواع شیرینی، صنایع دستی و نوشت افزار از عمده کالاهای عرضه شده در نمایشگاه سبزوار است.

رضا خیرآبادی تصریح کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سبزوار در قالب ۵۰ غرفه در سالن شهید چمران این شهرستان برپا شده که تا یکم فروردین ۱۴۰۲ دایر خواهد بود و همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای شهروندان است.

وی افزود: کالاهای این نمایشگاه ۲۰ تا ۳۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود و واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف در محل نمایشگاه حضور دارند و سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

وی ادامه داد: همچنین واحد بازرسی و نظارت این اداره به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولید و توزیع نهاده‌های دامی نظارت دارد و با متخلفان برخورد می‌کند.

۱۸ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۱ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.