اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 29 اسفند 1401 / کد مطلب: 14835 / نظرات: 1


ایستگاه‌های خدمات سفر در هفت نقطه داورزن دایر شد


ایستگاه‌های خدمات سفر در هفت نقطه داورزن دایر شد  فرماندار داورزن گفت: ایستگاه‌های خدمات سفر به منظور ارایه خدمت به زائران و مسافران نوروزی در هفت نقطه این شهرستان، به عنوان دروازه غربی خراسان رضوی دایر و فعال شده است.

«مهدی بهادری»  اظهار کرد: با توجه به اینکه این شهرستان دروازه ورودی اصلی خراسان رضوی از سمت مرکز کشور محسوب می شود، تمام امکانات و ظرفیت‌های لازم توسط دستگاه‌های اجرایی برای ارایه خدمات به مسافران در آن فراهم شده است.

وی افزود: چهار ایستگاه نوروزی این شهرستان در مسیر رفت زائران رضوی شامل کاهک، کمپ شهر داورزن، ایستگاه روستای صدخرو و امامزاده شهر ریوند دایر شده و در مسیر بازگشت نیز ایستگاه های مسجد اتکا، روستای مهر و مسجد امام رضا (ع) در شهر داورزن، با همیاری بسیج، هیات های مذهبی، شوراها و دهیاران استقرار یافته است.

بهادری گفت: با راه اندازی این ایستگاه ها تلاش شده است زمینه توقف و استراحت رانندگان و مسافران فراهم شود تا ضمن کاهش حوادث جاده ای در مسیر کویری این شهرستان، زمینه سفری ایمن برای زائران بارگاه منور رضوی ایجاد شود.

وی ادامه داد: شهرستان داورزن با بهره‌مندی از آثار تاریخی و طبیعی فراوان، قرار گرفتن در مسیر جاده باستانی ابریشم و جاده اصلی تهران - مشهد و عبور سالانه ۲۵ میلیون مسافر و زائر بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع)، شرایط مناسبی برای جذب گردشگر دارد که برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت گرفته است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.