اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 29 اسفند 1401 / کد مطلب: 14836 / نظرات: 0

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:


پلیس، دغدغه امنیت زائران و مسافران را دارد


پلیس دغدغه امنیت زائران و مسافران را دارد  فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: احساس امنیت و آرامش زائران و مسافران در کنار افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای، از دغدغه‌ها و برنامه‌های اصلی پلیس و ستاد خدمات سفر استان است.

به گزارش ایرنا، سردار محمدکاظم تقوی در حاشیه بازدید از محورهای ارتباطی غرب خراسان رضوی، افزود: باید ایستگاه های استقرار پلیس در راههای ارتباطی استان فعال‌تر شود تا معنای حضور پلیس گسترده‌تر و احساس آرامش بیشتری به مسافران و زائران منتقل شود.

وی اظهار داشت: ایستگاه های پلیس نوروزی نباید در یک نقطه متمرکز شود بلکه باید نقاط استقرار پلیس گسترش یابد تا احساس امنیت در مسیر بیشتر و مطلوب‌تر شود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: همچنین در راستای کاهش رخدادهای جاده ای، توسعه شبکه دوربین های نظارتی و اعمال قانون مورد توجه قرار گرفته است.

سردار تقوی افزود: با وجود تلاش ستاد هماهنگی خدمات سفر، دیروز - شنبه- شمار رخدادهای جاده ای خراسان رضوی نگران کننده بود که برای جلوگیری از تکرار آن باید در مسیرها و ماموریت های پلیسی تجدید نظر شود.

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز دهیاران، باید یاری رسان پلیس بوده و پلیس را به ویژه در مسیرهای فرعی یاری کنند تا پوشش کامل تری در ارائه خدمات صورت گیرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پاسگاه ها و حوزه های انتظامی از تمامی ظرفیت خود برای کاهش حوادث بهره بگیرند تا میزان خسارات جانی و مالی زائران و مسافران کاهش چشمگیری یابد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.