اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 فروردين 1402 / کد مطلب: 14852 / نظرات: 0


۷۸۰ کودک یتیم و محسنین در سبزوار حامی ندارند


۷۸۰ کودک یتیم و محسنین در سبزوار حامی ندارند  مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: از مجموع هزار و ۷۹۱ کودک یتیم و مشمول طرح محسنین شناسایی شده در این شهرستان، ۷۸۰ کودک همچنان حامی ندارند و چشم‌انتظار حمایت خیران و حامیان هستند.

محمد داورزنی  اظهار داشت: انتظار آن است که خیران و نیکوکاران با بهره گیری از فرصت ماه پرفضیلت رمضان و نیز سال جدید به کمک ایتام و مشمولان طرح محسنین بشتابند.

وی افزود: در مجموع هزار و ۷۹۱ کودک یتیم و مشمول طرح محسنین در شهرستان سبزوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که با وجود حمایت چهار هزار و ۵۶۴ حامی از این کودکان همچنان ۷۸۰ نفر آنها بدون حامی مانده اند.

داورزنی با بیان اینکه سال گذشته حامیان ۷۴ میلیارد ریال به یتیمان و مشمولان طرح محسنین در شهرستان سبزوار کمک کردند، افزود: حامیان برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین می توانند به واحد ایتام سبزوار در میدان دروازه عراق این شهر مراجعه کرده و یا با شماره ۰۵۱۴۴۲۶۲۳۳۳ تماس بگیرند.

۲۴ هزار نفر از جمعیت شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در قالب ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانوار زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.