اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 12 دي 1390 / کد مطلب: 1486 / نظرات: 0

وزیر ورزش و جوانان:


دردولت نهم و دهم به اندازه 60 سال قبل زیر ساخت های ورزشی ایجاد شد


دردولت نهم و دهم به اندازه 60 سال قبل زیر ساخت های ورزشی ایجاد شد  وزیر ورزش و جوانان در سبزوار گفت: در دوران دولت های نهم و دهم به اندازه 60 سال گذشته زیر ساخت های ورزشی در كشور ایجاد شده است. 
  
به گزارش ایرنا ، 'محمد عباسی'  در جمع شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی ، مسوولان هیات های ورزشی و پیشكسوتان و قهرمانان وررشی سبزوار،اظهار داشت :ورزش پایه و اساس توسعه و این در حالی است كه برخی گمان می كنند كه برای رشد كشور باید تسهیلات ، زمین و یا سرمایه داشته باشیم.

وی اظهارداشت : اینها نگاهشان به تابلوهای ظاهری است آن امكانات لازم است اما ورزش برتر از اینهاست.

وی گفت:كشوری برازنده است كه جوانان سالم و پای كار داشته باشد و آنجاست كه می تواند توسعه را شتاب دهد و اثرات ورزش در سلامت جامعه و آحاد مردم و نشاط اجتماعی ، موجب اثرات اقتصادی بسیار زیادی می شود.

وی مزیت بسیار مهم كشور را جوانان معرفی كرد و افزود: اثرات ارزشمند فكری این مجموعه امید مقام معظم رهبری ، ملت و خانواده هاست و در كنار همه استعدادهای ورزشی ، خلاقیت و اندیشه و دیگر استعدادهای جوانان هم اهمیت دارد.

وزیر ورزش و جوانان ، انقلاب اسلامی را مرهون خون شهدا و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و گفت: دشمنان با انواع فتنه ها و توطئه ها تلاش دارند كه اجازه ندهند پرچم ولایتمداری ولایت فقیه در دنیا به اهتزار در آید و این كشور را به عقب برانند.

وی نقطه وحدت ملت را رهبری و ولایت دانست و گفت: ولی فقیه به ما نیازی ندارد بلكه همچنان كه امام راحل (ره) فرموده اند ما به پشتیبانی ولایت فقیه برای محفوظ ماندن كشور از آسیب و گزند ها نیاز داریم.

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به ریشه ورزش های پهلوانی و زورخانه ای در اساس اعتقادی اضافه كرد: ورزش های نو مانند هندبال در سبزوار مزیت و طرفدار بیشتری دارد و از طریق اداره كل و مجموعه شهرستان باید پیگیری شود.

وزیر ورزش و جوانان به بازدید های خود از طرح های ورزشی شهرستان سبزوار اشاره كرد و گفت : از طریق مسوولان این شهرستان به تفصیل در جریان توسعه منطقه ، ضرورت ها و ظرفیت ها به خصوص در بحث ورزش و جوانان قرار گرفته ام.

وی با تاكید بر تلاش برای بهره برداری از زمین استادیوم 15 هزار نفری سبزوار تا اردیبهشت سال آینده گفت: این امر منوط به اعتبارات و امكانات است كه البته معاون استاندار و فرماندار سبزوار و نیز پیمانكار باید پیگیر باشند.

عباسی همچنین اظهار داشت: اولویت ما در تمام كردن پروژه های نیمه تمام ورزشی است .

وی در همین راستا با اذعان به محدود بودن فضای سالن سه هزار نفری هندبال سبزوار گفت: ساخت سالن هفت هزار نفره هندبال در این شهرستان حتما در برنامه آتی قرار می گیرد و در این مورد وعده داده ایم.

وی برای ایجاد تارتان پیست دو میدانی و نور استادیوم شهید مظهری سبزوار هم وعده داد.

عباسی با اشاره به مجموعه فرهنگی ، اقتصادی و صنعتی موجود در سبزوار گفت: كارگاه بزرگی در این شهرستان در حال شكل گیری است كه در چند سال آینده خود را نشان خواهد داد.

وی اتحاد نمایندگان سبزوار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان را مولفه رشد و توسعه عنوان كرد و گفت: هر جایی كه شاهد اختلاف بین مسوولان باشم كمتر حضور می یابم چرا كه به دنبال اختلاف نیستم.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.