اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 18 فروردين 1402 / کد مطلب: 14879 / نظرات: 0


۱۸ هزار گردشگر از خدمات نوروزی هلال‌احمر سبزوار بهره مند شدند


۱۸ هزار گردشگر از خدمات نوروزی هلال‌احمر سبزوار بهره مند شدند  رییس جمعیت هلال‌احمر سبزوار گفت: نزدیک به ۱۸ هزار گردشگر این شهرستان در ایام نوروز از خدمات طرح ایمنی و سلامت بهره‌مند شدند.

حامی ایمان‌پناه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خدمت رسانی هلال احمر سبزوار به زائران و مسافران نوروزی از طریق چهار پایگاه و در قالب ارائه خدمات امدادی و توزیع اقلام فرهنگی صورت گرفت.

وی اظهار داشت: خدمات طرح ایمنی، سلامت، کمک به فرهنگ سازی و کاهش تصادفات جاده‌ای و برپایی فضاهای دوستدار کودک از فعالیت های هلال احمر سبزوار در ایام نوروز امسال بوده است.

رییس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: اعضای شرکت کننده این نهاد در طرح نوروز ۴۰۰ نفر روز و تیم های عملیاتی ۸۰ تیم بود که طی ۱۳ مورد حوادث جاده ای، ۱۷ مصدوم به وسیله عوامل هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و ۲ مصدوم نیز رهاسازی شدند.

ایمان‌پناه افزود: همچنین اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز به ۱۳ هزار و ۹۳۰ مسافر، پویش بهرفت (بهتر رفتن) برای ۹۶ نفر، استفاده از فضای کودک ۶۱۵ مورد، توزیع بروشور به ۲ هزارو ۲۸۹ نفر و ارائه خدمات امدادی به هزار نفر از دیگر فعالیت های هلال احمر سبزوار در این ایام بوده است.

وی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر سبزوار به منظور ارائه خدمات نوروزی به زائران رضوی و مسافران، چهار پایگاه امداد و نجات این جمعیت در جاده‌های منتهی به این شهرستان فعال نموده بود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.