اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 19 فروردين 1402 / کد مطلب: 14880 / نظرات: 0


امام جمعه: رفع مشکلات فرودگاه و جاده‌های سبزوار نیازمند توجه ویژه است


امام جمعه: رفع مشکلات فرودگاه و جاده‌های سبزوار نیازمند توجه ویژه است  امام جمعه سبزوار گفت: رفع مشکلات فرودگاه و جاده‌های این شهرستان، به عنوان مولفه توسعه این منطقه، نیازمند توجه ویژه مسوولان استانی و نمایندگان مجلس است که نباید بی‌پاسخ بماند.

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های این هفته نماز جمعه سبزوار افزود: پروازهای فرودگاه سبزوار طی ماههای گذشته متوقف شده است که برقراری دوباره این پروازها نیازمند نگاه ویژه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مسوولان استانی و شهرستانی است.

وی تصریح کرد: شهرستان سبزوار ظرفیت های فراوان صنعتی، تجاری، دانشگاهی و جمعیتی دارد و از طرفی تمامی زیرساخت های فرودگاه آن تکمیل است، لذا بازگشت پروازها یکی از مطالبات بحق مردم این منطقه است.

به گزارش ایرنا، فعالیت فرودگاه سبزوار پس از سالها ارائه خدمات پروازی به ساکنان غرب استان خراسان رضوی، به علت کمبود هواپیما و عدم رغبت شرکت های هواپیمایی از ۱۳ دیماه پارسال متوقف شده است و حال آنکه این فرودگاه پیش از این در مقاطعی، در هفته تا پنج پرواز بین سبزوار - تهران و بالعکس داشته است و حتی در برهه ای پروازهای سبزوار به مقصد کیش و نیز عتبات عالیات در عراق نیز انجام می شده است.

فرودگاه شهدای سبزوار، عنوان پشتیبان فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد را نیز دارد و برخی از پروازهای مشهد در شرایط ترافیک پروازی و یا در وضعیت نامساعد جوی، در سبزوار فرود می آیند و این مرکز می تواند علاوه بر شهروندان سبزوار، نیاز پروازی ساکنان برخی شهرستان‌های نزدیک در استان های سمنان و خراسان شمالی و برخی شهرستان های خراسان رضوی شامل نیشابور، فیروزه، کاشمر، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را نیز پاسخ بدهد.

امام جمعه سبزوار گفت: راههای ارتباطی این شهرستان نیز در مسیر زائران رضوی و معبر آنان است اما وضعیت مناسبی ندارد که انتظار می رود مسوولان استان با افزایش پیمانکاران و با کار جهادی برای رفع مشکلات جاده ای منطقه تلاش نمایند.
حجت الاسلام مقیسه افزود: در مواردی به سبب کم ‌توجهی مسوولان استانی، این تصور در مردم منطقه ایجاد می شود که انگار سبزوار در ردیف شهرهای خراسان رضوی نیست لذا مسوولان استانی باید همان طور که به شهرهای دیگر توجه می‌کنند، سبزوار را هم ببینند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت فریضه امر معروف و نهی از منکر تصریح کرد: اجرای این فریضه الهی هزینه دارد و در شرایطی که دشمن فرهنگ جامعه ما را نشانه گرفته، باید فرهنگ تذکر لسانی به رفتار عمومی جامعه تبدیل شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.