اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 29 فروردين 1402 / کد مطلب: 14902 / نظرات: 0

فرماندار ششتمد


بستر واگذاری زمین صنعتی در ششتمد فراهم شد


بستر واگذاری زمین صنعتی در ششتمد فراهم شد  فرماندار ششتمد گفت: با پیگیری‌های مستمر و در سال "مهار تورم و رشد تولید" بستر واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در ناحیه صنعتی این شهرستان خراسان رضوی فراهم شد.

حسین ایثارگر  اظهار داشت: هم اینک زمینه لازم برای ثبت نام در سامانه واگذاری زمین به متقاضیان کارآفرین و کارخانجات در ناحیه صنعتی ششتمد مهیا شده و افراد متقاضی می توانند بدین منظور به سامانه www.eservice.isipo.ir مراجعه کنند.

وی افزود: با ایجاد زیرساخت های لازم در این ناحیه صنعتی، بستر کار برای صنعتگران، سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی که تمایل به ایجاد واحد صنعتی در این ناحیه دارند، فراهم شده است.

فرماندار ششتمد گفت: قبل از فرایند واگذاری زمین، تعدادی سرمایه گذار و کارآفرین برای فعالیت در بخش های صنایع تبدیلی، فرآوری و بسته بندی خشکبار در ناحیه صنعتی این شهرستان اعلام آمادگی کرده بودند.

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی ناحیه صنعتی ششتمد اسفند ۹۷ آغاز شد و طی سالهای گذشته عمده زیرساخت های لازم آن شامل عملیات تسطیح زمین و نصب تیرهای برق و شبکه آب اجرا شده است .

ناحیه صنعتی ششتمد در ۲۴ کیلومتری شهرستان سبزوار حدود ۱۱ هکتار مساحت دارد که مساحت زمین صنعتی و کارگاهی آن حدود هفت هزار متر مربع است که استقرار ۷۲ واحد صنعتی با اشتغال هزار و ۵۰۰ نفر در آن پیش بینی شده است.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، دارای ۲۴ هزار نفر جمعیت است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس شِشتَمَد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.