اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 29 فروردين 1402 / کد مطلب: 14904 / نظرات: 0


۳۱ واحد صنعتی جدید در سبزوار راه‌اندازی شد


۳۱ واحد صنعتی جدید در سبزوار راه‌اندازی شد رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: ۳۱ واحد صنعتی جدید با سرمایه گذاری ۶ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال سال گذشته در این شهرستان راه‌اندازی شد.

حسین شریعتمدار تهرانی اظهار داشت: راه اندازی این تعداد واحد صنعتی در شهرستان سبزوار زمینه اشتغال ۴۵۱ نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.

وی افزود: عمده واحدهای صنعتی مورد بهره برداری شامل محصولات غذایی، ساخت مواد و محصولات شیمیایی، ساخت تجهیزات و واحدهای تکمیلی و فرآوری مرتبط با صنایع و کشاورزی، دام و طیور بوده است.

وی افزود: همچنین سال گذشته در قالب فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان سبزوار در حوزه‌های صدور مجوز، امهال تسهیلات و جذب تسهیلات جدید بانکی بررسی شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: عمده فرصت های سرمایه گذاری این شهرستان شناسایی شده است که این ظرفیت ها در قالب دفتر سرمایه گذاری به کارآفرینان معرفی می شود.

شریعتمدار تهرانی افزود: علاوه بر بهره‌برداری از طرحهای شاخص صنعتی، ساخت و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان در سال های اخیر عملیاتی شده است.

سبزوار واقع در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد، دارای ۲ شهرک صنعتی با ۷۰ واحد صنعتی فعال است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.