اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 فروردين 1402 / کد مطلب: 14908 / نظرات: 0


شهرستان سبزوار ۴۱۶ شهید ارتشی دارد


شهرستان سبزوار ۴۱۶ شهید ارتشی دارد  نماینده نیروی زمینی ارتش در شهرستان سبزوار با گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی در این شهرستان ۴۱۶ شهید گلگون کفن و هزار و ۶۶۴ جانباز را تقدیم آرمان‌های مقدس نظام اسلامی کرده است.

سروان محمد معینی‌نسب، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارتش جمهوری اسلامی، نماد اقتدار، افتخار و عزت ملی است که موجب ایجاد بیم و هراس در دل دشمنان شده است و تاریخ سراسر افتخار میهن عزیز اسلامی به داشتن ارتش و ارتشیان غیور، جان برکف و ایثارگر به خود می بالد.

وی اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و دلاورمردان این نیرو در پاسداری از کیان این مرز و بوم، عزمی عالی و ایثارگری های خالصانه داشته و دارند و در این راه شهدا و ایثارگران فراوانی تقدیم انقلاب اسلامی نموده اند.

سروان معینی‌نسب گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتشی مردمی، مکتبی، سرافراز و متکی بر تجارب گرانبهای دوران دفاع مقدس و دستاوردهای آن، روز به روز بیشتر در سطح جهانی می‌درخشد.

وی با اشاره به فعالیت های ارتش در شهرستان سبزوار گفت: پیگیری در راستای تغییر کاربری اراضی ارتش در این شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت ارتش و رسیدگی به مشکلات ایثارگران و رزمندگان از جمله صدور کارت ایثار و برقراری کمک معیشتی معسرین از این فعالیت ها است.

نماینده نیروی زمینی ارتش در سبزوار افزود: رسیدگی به مسایل خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارتش در شهرستان با توجه به وجود ۴۱۶ شهید و یکهزارو ۶۶۴ جانباز ارتش و مساعدت در حل مشکلات ایجاد شده توسط نهادها و ارگان‌ها در شهرستان و انتقال و جابه جایی سربازان دارای مشکلات اقتصادی و خانوادگی از دیگر برنامه های مورد توجه است.

شهرستان سبزوار در ۲۳۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.