اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 ارديبهشت 1402 / کد مطلب: 14914 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


سپاه خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است


سپاه خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است  امام جمعه سبزوار با گرامیداشت دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه مظهر اقتدار ایران اسلامی و خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.

 حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: سپاه نقش بی بدیلی در امنیت و اقتدار کشور، عمران و آبادانی و محرومیت زدایی در کنار دیگر نیروهای مسلح داشته است.

وی با اشاره به پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، تصریح کرد: امروز آمریکا در سراشیبی افول قرار گرفته است و این کشور با مشکلات مختلف داخلی و بین المللی روبه رو شده است.

امام جمعه سبزوار در بخش دیگری با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، گفت: رهبری در پاسخ به یکی از دانشجویان مطلبی درباره رفراندوم مطرح کردند که خناسان رسانه ای آن را تحریف کردند.

حجت الاسلام مقیسه افزود: تنها کشوری که در جهان، تعیین نظام خود را به رفراندوم گذاشت، جمهوری اسلامی بود که در همه‌پرسی فروردین ۱۳۵۸ اکثریت قاطع مردم، رای به نظام جمهوری اسلامی دادند و نیز همه‌پرسی درباره قانون اساسی و بازنگری آن هم برگزار شد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که برگزاری همه پرسی در قانون اساسی برای مسائل بسیار مهم اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به رسمیت شناخته شده است، تلاش دشمن از طرح این مساله ایجاد شکاف بین مردم با ولایت و رهبری است.

امام جمعه سبزوار گفت: دشمن به خوبی می داند که آنچه لرزه بر اندام انها انداخته است، جایگاه ولایت فقیه و پشتیبانی مردم از آن است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.