اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 6 ارديبهشت 1402 / کد مطلب: 14920 / نظرات: 0

فرماندار:


بهسازی و روکش آسفالت راه‌های سبزوار باید شتاب گیرد


بهسازی و روکش آسفالت راه‌های سبزوار باید شتاب گیرد  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان باید با انتخاب پیمانکاران طرح‌های مصوب، زمینه تسریع عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه‌های ارتباطی سبزوار را فراهم کند.

 حسین ابراهیمی کردیانی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری سبزوار اظهار کرد: به دنبال مصوبات سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی، هفت قرارداد برای بهسازی راههای شهرستان سبزوار منعقد شده است.

وی افزود: شهرستان سبزوار به عنوان پیشانی ورودی خراسان رضوی و در مسیر اصلی شاهراه ارتباطی شمال - جنوب، شرق و غرب کشور قرار دارد که وضعیت راههای ارتباطی آن فرسوده و نامناسب است.

ابراهیمی گفت: ۱۶۱ کیلومتر از بزرگراه های استان در حوزه شهرستان سبزوار و در مسیر رفت و آمد زائران امام رضا(ع) است که نامطلوب و نیازمند بهسازی است.

وی اضافه کرد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۱۲۱ هکتار زمین در سبزوار تامین شده است که زیرساخت‌های لازم و عملیات اجرایی آن باید شتاب گیرد.

مدت پاسخ به استعلام سرمایه‌گذاران در سبزوار کوتاه شد

فرماندار: بهسازی و روکش آسفالت راههای سبزوار باید شتاب گیرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: در راستای حمایت از تولید و توسعه اقتصادی شهرستان، بازه زمانی پاسخ به استعلام و صدور مجوزهای کسب و کار از سوی نهادهای اداری کوتاه شده و ۱۵ روزه جواب می‌گیرد.

ابراهیمی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی سبزوار وظیفه دارند در راستای رشد تولید، در موعد مقرر پاسخ استعلام سرمایه گذاران را داده و بدانان اعلام کنند.

برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید دیار سربداران، رویدادی بی‌نظیر

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه کنگره ملی ۲ هزار شهید دیار سربداران، فرصتی ارزشمند برای تبیین عزت، مجاهدت‌ و افتخارآفرینی های شهداست، گفت: مردم و تمامی نهادها برای برگزاری باشکوه این کنگره ملی باید پای کار بیایند.

ابراهیمی با بیان اینکه برگزاری باشکوه کنگره ملی ۲ هزار شهید سبزوار فرصتی بی نظیر برای این شهرستان است، افزود: این رویداد متعلق به نهاد یا دستگاه خاصی نیست و بزرگداشت شهدا متعلق به همه آحاد مردم است.

وی ادامه داد: قبل از برگزاری اجلاسیه، طرح بازسازی عملیات بیت المقدس در این شهر برگزار می‌شود که در این زمینه همه نهادها و ظرفیت‌ها مشارکت داده شده‌اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته معلم با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری گفت: اقدام دولت در حوزه معیشتی فرهنگیان حرکت انقلابی و بی نظیری بود که در قالب طرح رتبه بندی به نتیجه رسید.

ابراهیمی همچنین با گرامیداشت هفته کار و کارگر یادآور شد: با تلاش مجاهدانه کارگران و تولیدکنندگان، سال گذشته در حوزه تولید شهرستان سبزوار وقفه‌ای رخ نداد و حتی طی یک سال گذشته مشمولان بیمه بیکاری این شهرستان کاهش یافتند.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته شوراهای اسلامی شهر و روستا گفـت: اعضای شورا در راستای رفع مشکلات مردم تعامل خوبی با نهادهای اداری دارند.

شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.