اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 ارديبهشت 1402 / کد مطلب: 14923 / نظرات: 0

رییس بسیج اساتید:


دشمن با دوقطبی‌سازی، قصد جلوگیری از پیشرفت ایران را دارد


دشمن با دوقطبی‌سازی قصد جلوگیری از پیشرفت ایران را دارد  رییس‌ سازمان بسیج اساتید گفت: طرح موضوعات حاشیه‌ای برای ایجاد تفرقه و دوقطبی‌سازی کاذب از سوی دشمن به منظور جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است.

محمدرضا مردانی  در نشست با جامعه دانشگاهیان سبزوار، افزود: امروز دشمن از جنگ نظامی علیه ملت ایران کاملا ناامید شده و با تغییر راهبرد، جنگ ترکیبی بسیار پیچیده ای را به راه انداخته است.

وی اظهار داشت: استادان دانشگاه در خط مقدم نبرد کنونی دشمن هستند و بر مبنای بیانات رهبر انقلاب، استادان فرماندهان و افسران جنگ نرم هستند که نقشی اساسی در خنثی سازی دسیسه های دشمنان دارند.

لزوم تشکیل کمیته های تخصصی در راستای تحقق شعار سال

رییس‌سازمان بسیج اساتید گفت: تشکیل کمیته های تخصصی در راستای تحقق شعار سال و احصای ظرفیت‌های علمی و قابلیت های پژوهشی موجود در سازمان بسیج اساتید ضرورت دارد.

مردانی افزود: باید از همه ظرفیت ها برای تحقق شعار سال "مهار تورم و رشد تولید" که از دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری است، استفاده کرد و سازمان بسیج اساتید باید با ایجاد کمیته های تخصصی در سطح دانشگاه ها نقش خود را در این راستا ایفا کند.

وی همچنین تحقق تمدن‌سازی نوین اسلامی و رسیدن به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب را از جمله راهبردهای بسیج اساتید دانست و گفت: کمک به کارآمدی نظام حکمرانی، انسجام بخشی و اعتلای سازمانی و کمک به اعتلای آموزش عالی کشور از مأموریت‌های مهم سازمان بسیج اساتید کشور است.

مردانی با اشاره به دستاوردهای چشمگیر نظام در حوزه های علمی اظهار داشت: امروز وظیفه اساتید بسیجی و ارزشی دانشگاه ها، تشریح جایگاه رفیع علمی کشور در راستای جهاد تبیین، بیانیه گام دوم انقلاب و دغدغه های مقام معظم رهبری برای نسل جوان و امیدبخشی در مقابل هجمه های دشمنان انقلاب برای ایجاد یاس و ناامیدی در جوانان است.

وی با بیان اینکه بسیج اساتید باید در خدمت دانشگاه و خود را ملتزم به دانشگاه بداند و در ماموریت ها و اولویت های آن میدان دار و پیشگام باشد، ادامه داد: سازمان بسیج اساتید با رصد هوشمندانه، نقد منصفانه و حمایت حکیمانه، درصدد کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی کشور است.

بیش از ۲۰ هزار دانشجو در ۱۴ واحد دانشگاهی شهرستان سبزوار تحصیل می کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.