اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 ارديبهشت 1402 / کد مطلب: 14942 / نظرات: 0


قدردانی فرماندار و امام جمعه سبزوار از حضور پرشور مردم در تشییع شهید غیرت


قدردانی فرماندار و امام جمعه سبزوار از حضور پرشور مردم در تشییع شهید غیرت  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار و امام جمعه این شهرستان با صدور پیام‌های جداگانه از حماسه‌آفرینی مردم ولایتمدار سبزوار و دیگر مناطق کشور در آیین وداع و تشییع پیکر شهید امر به معروف و نهی از منکر شهید "حمیدرضا الداغی" قدردانی کردند.
 معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در پیام خود آورده‌ است: مردم سبزوار باز هم حماسه ای دیگر آفریدند و با حضور مثال زدنی و غیرقابل توصیف خود، در مراسم تشییع پیکر شهید غیرت حمیدرضا الداغی، برگ زرین دیگری بر افتخارات دیار سربداران افزودند.

حسین ابراهیمی کردیانی افزوده است: بدون تردید مردم دیار سربداران با استقبال بی نظیر خود از شهید غیرت، نشان دادند که همچنان فرهنگ ایثار و شهادت در نزد مردم زنده است و این حضور بی نظیر ضامن بقای معارف انسانی، اخلاقی و دینی خواهد بود و روحیه جوانمردی را به تمام جهانیان یادآوری نمود.

امام جمعه سبزوار نیز در پیامی گفت: شهادت جوان باغیرت ایران، شهید حمیدرضا الداغی چنان شوری در سراسر کشور ایجاد نمود که فراتر از تصور بود و حضور کم نظیر مردم در تشییع پیکر شهید غیرت در مشهد و سبزوار نشان داد خون غیرت سربداری، همچنان در رگ های مردم این دیار بلکه مردم بی‌شمار شهرهای مختلفی که آرزوی شرکت در مراسم تشییع این شهید را داشتند زنده و جوشان است.

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه افزود: لازم می دانم از تمامی عزیزانی که از شهرهای مختلف کشور به سبزوار آمده و می آیند و مردم عزیز دیار سربداران که برای تشییع شهید غیرت، سنگ تمام گذاشتند بالاخص گروه های مردمی و رسانه ها که صدای این آزادگی و غیرت را به مردم جهان رساندند و از سران قوا و همه مسوولان و ادارات و نهادها و برادران و علمای اهل سنت که در برگزاری بهینه مراسم نقش داشتند، تشکر و قدردانی کنم.

شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب گذشته، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

شهید الداغی، متولد سال ۱۳۵۶ در سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری بود که از وی یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

پیکر مطهر این شهید، که شهید غیرت نام گرفته است، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری پس از تشییع باشکوه در مشهد مقدس و زادگاهش سبزوار، در گلزار شهدای سبزوار به خاک سپرده شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.