اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 14 ارديبهشت 1402 / کد مطلب: 14943 / نظرات: 0


سبزوار پذیرای کاروان‌های خودرویی شهید غیرت از سراسر کشور می‌شود


سبزوار پذیرای کاروان‌های خودرویی شهید غیرت از سراسر کشور می‌شود معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: عصر پنجشنبه، کاروان‌های خودرویی به منظور بوسه بر مزار شهید غیرت، "حمیدرضا الداغی" از نقاط مختلف کشور راهی این شهرستان خواهند شد.

محمدعلی یاوری،  اظهار داشت: بنا به تقاضای ارادتمندان شهید غیرت و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته کاروان های خودرویی از مناطق مختلف استان و نیز دیگر مناطق کشور از جمله استان های تهران و سمنان برای عرض ارادت به روح بلند شهید الداغی به گلزار شهدای سبزوار می آیند.

وی با اشاره به برخی تمهیدات صورت گرفته، گفت: پنج توقفگاه در اطراف گلزار مطهر شهدا و آرامستان سبزوار برای پذیرش و توقف خودروهای مهمانان عزیز شهید الداغی از سراسر کشور، آماده سازی شده است.

یاوری با بیان اینکه تمامی خطوط شرکت واحد اتوبوسرانی سبزوار آماده خدمات رسانی به شهروندان است، افزود: از همشهریان درخواست داریم تا حد امکان با خودروی شخصی به گلزار شهدا نیایند تا فضای کافی برای تردد مهمانانی که از دیگر نقاط به شهرستان می آیند، فراهم باشد.

وی ادامه داد: همچنین اتوبوس های ویژه ای آماده ارائه خدمات برای انتقال مردم و مهمانان از سطح شهر و نیز توقفگاه های منظور شده تا گلزار شهدا هستند.

یاوری همچنین با عذرخواهی از خانواده متوفیان تازه درگذشته شهر سبزوار و عرض تسلیت، از آنها درخواست کرد که با توجه به شرایط خاص، همکاری لازم را با نهادهای مسوول شهرستان به عمل آورده و آنان را در ارائه خدمات مناسب به مهمانان غیربومی یاری کنند.

وی ادامه داد: برنامه های مختلف فرهنگی برای گرامیداشت این شهید با حضور خانواده بزرگوار شهید تدارک دیده شده است و دستگاه های خدمات رسان شهری و مواکب پذیرایی و ایستگاه های صلواتی نیز برای خدمت به مردم عزیز و مهمانان شهدا آماده شده اند. .

شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

شهید الداغی، متولد سال ۱۳۵۶ در سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری بود که از آن شهید بزرگوار یک فرزند دختر به یادگار مانده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.