اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 ارديبهشت 1402 / کد مطلب: 14947 / نظرات: 0


سبزوار میزبان کاروان خودرویی بوسه بر مزار شهید غیرت شد


سبزوار میزبان کاروان خودرویی بوسه بر مزار شهید غیرت شد  کاروان خودرویی بوسه بر مزار شهید غیرت "حمیدرضا الداغی"، عصر پنجشنبه وارد سبزوار شد و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: کاروان های خودرویی از مناطق مختلف استان و دیگر مناطق کشور برای عرض ارادت و بوسه بر مزار شهید غیرت، راهی این شهرستان شدند.

محمدعلی یاوری با بیان اینکه حدود ۱۵هزار زائر امروز بر سر مزار شهید امر به معروف "حمیدرضا الداغی" حضور یافتند، افزود: علاوه بر مردم سبزوار، هموطنانی از شهرهای مختلف خراسان رضوی و دیگر استان های خراسان، تهران، یزد، کرمان، قم و سمنان در این شهرستان حاضر شدند.

وی گفت: کاروان‌های خودرویی در قالب پویش بوسه بر مزار شهید و بیعت با شهید غیرت، از نقاط مختلف کشور راهی شهرستان سبزوار شدند.

یاوری با اشاره به تمهیدات صورت گرفته از جمله ساماندهی پنج توقفگاه در اطراف گلزار مطهر شهدا و آرامستان سبزوار برای توقف خودروهای مهمانان غیربومی، افزود: برنامه های مختلف فرهنگی برای گرامیداشت شهید الداغی با حضور خانواده شهید تدارک دیده شده بود و دستگاه های خدمات رسان شهری و مواکب پذیرایی و ایستگاه های صلواتی برای خدمت به مردم و مهمانان آماده شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به راه اندازی پویش کاروان خودرویی بوسه بر مزار شهید غیرت در فضای مجازی، هفته آینده نیز هموطنان از نقاط مختلف کشور به زیارت شهید غیرت در سبزوار می آیند و گلزار شهدا با برپایی مواکب و ارائه برنامه های فرهنگی و هنری میزبان آنان خواهد بود.

شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

شهید الداغی، متولد سال ۱۳۵۶ در سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری بود که در حوزه طراحی و نقشه کشی ساختمان فعالیت داشت.

از آن شهید بزرگوار یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.