اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 11 خرداد 1402 / کد مطلب: 14968 / نظرات: 0


استاندار خراسان رضوی برقراری پروازهای فرودگاه سبزوار را خواستار شد


استاندار خراسان رضوی برقراری پروازهای فرودگاه سبزوار را خواستار شد
 استاندار خراسان رضوی گفت: برقراری دوباره پروازهای فرودگاه شهدای سبزوار از مطالبات بحق مردم این شهرستان و مناطق غربی استان است که باید هرچه زودتر محقق شود.

یعقوبعلی نظری عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از فرودگاه شهدای سبزوار افزود: با پیگیری های صورت گرفته، موانع موجود برطرف و پروازهای این فرودگاه به زودی از سر گرفته می شود.

استاندار خراسان رضوی پس از آیین پایانی اجلاسیه کنگره ۲ هزار شهید دیار سربداران، به اتفاق معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار، به صورت سرزده از بخش های مختلف عملیاتی و پایانه مسافری فرودگاه شهدای سبزوار دیدن و با مدیر این فرودگاه گفت و گو کرد.


 پروازهای فرودگاه سبزوار با وجود مهیا بودن زیرساخت های لازم به بهانه نبود تجهیزات ایر استارتر و جت استارتر از دیماه سال گذشته متوقف شده است.

سبزوار، پس از مشهد، دومین فرودگاه فعال در استان خراسان رضوی را داشته است که با مساحت ۳۲۸ هکتار در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد.

فرودگاه شهدای سبزوار، که از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده است، به عنوان پشتیبان فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شناخته می شود و برخی از پروازهای مشهد در صورت بروز شرایط نامساعد جوی در مرکز استان خراسان رضوی، در سبزوار فرود می آیند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.