اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 16 خرداد 1402 / کد مطلب: 14978 / نظرات: 0


شبکه فاضلاب در منطقه حاشیه‌نشین قلعه‌نو دِهراز سبزوار اجرا شد


شبکه فاضلاب در منطقه حاشیه‌نشین قلعه‌نو دِهراز سبزوار اجرا شد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: شبکه جمع‌آوری فاضلاب در محله "قلعه نو دِهراز"، به عنوان یکی از مناطق هدف و حاشیه این شهر اجرا شد.

حسین ریاضی  افزود: شبکه جمع آوری فاضلاب این محله سبزوار به طول هشت کیلومتر با اعتبار ۳۴۰ میلیارد ریال به اجرا درآمده است.

وی اظهار داشت: با اتصال این منطقه حاشیه شهر به شبکه فاضلاب شهری، بخش زیادی از مشکلات بهداشتی و اجتماعی ساکنان آن، که از سالهای گذشته با آن روبه رو بودند، برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: هم اینک شبکه جمع آوری فاضلاب در عمده محلات قلعه نو دهراز اجرا شده و تنها در بخش هایی از آن به علت وجود معارض انجام نشده است.

ریاضی افزود: از محل اعتبارات سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به خراسان رضوی ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل اجرای طرح شبکه فاضلاب سبزوار در ۲ محله "بهاران و کلاته سیفر" اختصاص یافته که عملیات اجرایی این طرح ها از سال گذشته آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: همه جمعیت ۲۵۰ هزار نفری شهر سبزوار زیر پوشش شبکه آب هستند و تاکنون حدود ۹۷ درصد شبکه فاضلاب این شهر اجرایی شده‌ است.

وسعت شهر سبزوار سه هزار و ۷۵۴ هکتار است که حدود ۸۰۰ هکتار آن سکونتگاه غیررسمی است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.