اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 دي 1390 / کد مطلب: 1518 / نظرات: 1

بخشدار ششتمد در جمع اعضای ستاد دهه فجر بخش /


همه ما مدیون امام ، شهدا و ایثارگران هستیم


همه ما مدیون امام  شهدا و ایثارگران هستیم بخشدار ششتمد  گفت: امروز همه ما مدیون امام ، شهداء و ایثارگران هستیم و وظیفه داریم به پاس مجاهدتهای این بزرگان در راه حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی گام برداریم.
 "مهدی ترمئی" در جمع اعضای ستاد بخش ششتمد بر کمی و کیفی کردن برنامکه های این ستاد تاکید کرد و افزود: یکی از وظایف ما در دهه فجر بازگو کردن آرمانهای امام و شهداء است تا جوانان امروز بیشتر با عظمت انقلاب اسلامی آشنا شوند.
وی ادامه داد: بیان کارها و خدمات بزرگ انجام شده نظام که برخی از آنها در جهان بی نظیر است بایستی بعنوان یکی از برنامه ها و اولویتهای کاری ستاد قرار گیرد.
بخشدار ششتمد گفت: بسط دادن برنامه ها به سطح روستاها و عدم تمرکز برنامه در سطح شهر ششتمد یکی دیگر از برنامه های این ستاد می باشد
ترمئی افزود: ستادهای دهه فجر در سطح شهر و روستاها بایستی به صورت  مردمی شکل بگیرد و قطعاٌ مردمی که با رهنمودهای امام عظیم الشأن این انقلاب را بوجود آورده  و به این مرحله رسانده اند در پاسداشت آن کوتاهی نخواهند کرد.
وی ادامه داد: کمیته های مختلفی در ستاد دهه فجر بخش ششتمد شکل خواهد گرفت که مهمترین آنها کمیته هماهنگی با مسئولیت حوزه بسیج ، کمیته افتتاح پروژه ها با مسئولیت مرکز خدمات جهادکشاورزی ، کمیته فرهنگی و ورزشی با مسئولیت آموزش و پرورش و کمیته تزئینات با مسئولیت شهرداری می باشد.
شایان ذکراست برنامه شام شهادت امام حسن عسگری ، و جشن میلاد و یادمان شهید انقلاب محمد حسن علیپور از جمله برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده در ایام دهه فجر می باشد.

 






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.