اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 19 دي 1390 / کد مطلب: 1546 / نظرات: 0


دفتر شهرستانی سازمان تحقیقات نیروی زمینی ارتش درسبزوار ایجاد می شود


دفتر شهرستانی سازمان تحقیقات نیروی زمینی ارتش درسبزوار ایجاد می شود  رییس دفتر سازمان تحقیقات و جهاد خودكفایی نیروی زمینی ارتش (نزاجا) منطقه شرق و شمال شرق از ایجاد نخستین دفتر شهرستانی این سازمان ، در آینده نزدیك در سبزوار خبر داد. 
   
 سرهنگ 'فتح الله فتحعلی زاده'  در سبزوار در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در حال حاضر پنج دفتر این سازمان به نمایندگی 'نزاجا ' در تهران به عنوان دفتر مركزی و نیز تبریز، شیراز ، اصفهان و مشهد فعالیت دارند .

وی با اشاره به اینكه دفتر سبزوار با توجه به توانمندی های موجود در این شهرستان با همكاری وزارت دفاع راه اندازی می شود، افزود: فعلا برای ایجاد دفتر در سایر شهرستان ها برنامه ای نداریم.

وی ادامه داد: با راه اندازی دفتر سبزوار از پروژه های كارشناسی ارشد ، دكترا و پایان نامه هایی كه در رابطه با پروژه های دفاعی هستند حمایت و ضمن دعوت از آنها به سازمان ،پروژه های دفاعی را دریافت و تجاری سازی می كنیم.

وی با اظهار اینكه حوزه عملیاتی دفتر مركزی منطقه شرق كشور از گرگان تا سیستان و بلوچستان است افزود: دفتر منطقه شرق حدود دو سال قبل راه اندازی شده است.

وی فعالیت های این دفتر را شامل جمع آوری نخبگان ، شناسایی طرح های دفاعی و جذب آنها برای سازمان در قالب پروژه های دفاعی و بهینه سازی ادوات و تجهیزات نیروهای مسلح عنوان كرد.

سرهنگ فتحعلی زاده اضافه كرد: همچنین این دفتر در زمینه جذب پروژه ها و یا طرح هایی كه ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح را به دنبال دارد فعالیت می كند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.