اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 دي 1390 / کد مطلب: 1565 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


هر روز عاشورا است مراقب باشیم دین خود را به بهای ناچیز نفروشیم


هر روز عاشورا است مراقب باشیم دین خود را به بهای ناچیز نفروشیم  امام جمعه سبزوار گفت: هر روز عاشورا و اربعین است باید مراقب باشیم دین خود و ارزش های انسانی را به بهای ناچیز نفروشیم. 
   
 به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'غلامحسین ابراهیمی' در خطبه های نماز جمعه افزود: برخی افراد كه دنیای مادی و هواهای نفسانی آنها را از خود بی خود كرده بود، روز عاشورا در مقابل فرزند پیامبر اسلام (ص) ایستاده و دین و سعادت آخرت خود را به بهای ناچیز فروختند.

وی با اشاره به درس های قیام حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران ایشان اظهار داشت: عاشورا و اربعین، یاد حقیقت و خاطره شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه می دارد.

وی با بیان اینكه نخستین شكوفه های عاشورا در اربعین شكفته شد، افزود: اولین حركت زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در روز اربعین بود كه این حركت در طول قرن ها تا امروز در حال تكرار است و عاشورا و اربعین با وجود اقدامات دشمنان علیه مسلمانان روز بروز در دنیا زنده تر می شود.

امام جمعه سبزوار، با اشاره به اقدامات تروریستی در عراق پس از خروج نیروهای آمریكایی از این كشور گفت: آمریكاییها با این اقدامات می خواهند اینگونه وانمود كنند كه آنها امنیت را در عراق برقرار كرده بودند و حال آنكه خود در این حوادث دست دارند.

وی افزود: با وجود این اقدامات تروریستی روز بروز جمعیت بیشتری اعم از پیر و جوان و زن و مرد و كودك، عازم كربلای معلا می شوند و این امور است كه تاكنون مكتب اسلام و تشیع را زنده نگه داشته است.

وی همچنین سالگرد شهادت شهیدان علیمحمدی، شهریاری و رضایی نژاد را كه سال گذشته توسط عوامل استكبار به شهادت رسیدند تسلیت گفت و یاد و خاطره شهید 'مصطفی احمدی روشن' را گرامی داشت.

حجت الاسلام ابراهیمی، در بخش دیگری از خطبه ها، پیروی از ولایت فقیه، قرآن و عترت را به ویژه در شرایط فعلی ضروری دانست و گفت: گر چه ما قویتر شده ایم اما دشمنان هم با كسب تجربه و ناامید شدن از اقدامات مختلف علیه ایران، هر روز از راه دیگری وارد می شوند كه باید بیدار و هوشیار بود.

وی همچنین از دست اندركاران برگزاری یادواره پنج شهید سبزوار در هویزه و 43 شهید جهادگر این شهرستان، قدردانی كرد. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.