اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 دي 1390 / کد مطلب: 1619 / نظرات: 0

رییس اداره تعاون ،كار و رفاه اجتماعی:


2500 واحد مسكن مهر سبزوار پیشرفت 80 تا 90 درصدی دارند


2500 واحد مسكن مهر سبزوار پیشرفت 80 تا 90 درصدی دارند   رییس اداره تعاون ،كار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: دو هزار و 500 واحد مسكن مهر این شهرستان با پیشرفت فیزیكی 80 تا 90 درصدی در مرحله نازك كاری هستند. '
 
  
' حسین ملوندی ' در گفت و گو با ایرنا افزود: در مجموع 35 شركت تعاونی مسكن مهر در شهر سبزوار فعال هستند كه ساخت سه هزار و 728 واحد را در تعهد دارند.
وی با بیان اینكه واحدهای مسكن مهر دارای پیشرفت بیش از 80 درصد در تعهد 33 شركت قرار دارند، اضافه كرد: واحدهای مربوط به دو شركت تعاونی دیگر دارای پیشرفت فیزیكی زیر 70 درصد هستند.
وی همچنین مهمترین موضوع در مورد طرح مسكن مهر سبزوار را زیر ساخت های آن شامل آب ، برق و گاز ذكر كرد و با بیان اینكه این عملیات در حال انجام است، گفت: در صورت فراهم شدن زیر ساخت ها تعداد قابل توجهی از واحدهای مسكن دهه فجر امسال افتتاح می شود.
این مسوول با اظهار اینكه بارندگی ها و سرما روند نازك كاری واحدها را كند كرده بود ابراز اطمینان كرد سال آینده بخش عمده ای از واحدهای مسكن مهر سبزوار مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی در مورد چگونگی عضویت در تعاونی های مسكن مهر، گفت: مبلغ 300 هزار ریال بابت حق عضویت دریافت و مبالغ دیگر بابت آماده سازی ، اجرای فنداسیون ، نصب اسكلت ، نازك كاری ، پروانه و ... در مجموع به مبلغ 60 میلیون ریال بتدریج از متقاضیان دریافت می شود كه در حال حاضر برخی متقاضیان كل مبلغ را پرداخت كرده اند.
رییس اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: تسهیلات بانكی مربوط به مسكن مهر به موقع پرداخت می شود. 

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.