اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 دي 1390 / کد مطلب: 1620 / نظرات: 0


نشست سیاسی بسیج جامعه پزشكی سبزوار با عنوان همایش بصیرت برگزار شد


نشست سیاسی بسیج جامعه پزشكی سبزوار با عنوان همایش بصیرت برگزار شد   
نشست سیاسی بسیج جامعه پزشكی با عنوان ' همایش بصیرت' با حضور جمعی از پزشكان و پیراپزشكان و كاركنان دانشگاه علوم پزشكی سبزوار در تالار اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.
 
 به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه سبزوار ، مدیر سیاسی سپاه ناحیه سبزوار در این نشست با اشاره به نهضت های انقلابی صدر اسلام تاكنون گفت: نهضت های انقلابی نشات گرفته از فهم و شعور سیاسی توام با بصیرت در عرصه های مختلف ظهور و بروز كرده كه دشمنان پیوسته در راستای معدوم سازی و بی هویت ساختن آنها تلاش كرده اند.
سرگرد پاسدار ' محمد امین مرادی' افزود: اغلب دشمنان اسلام برای مقابله با این نهضت های انقلابی ، تفكر لیبرالیسم را ترویج كرد و اظهار داشته اند معبودی وجود نداشته و ندارد و فقط خود آنان هستند كه می توانند در یك نظام كل نگرتصمیم گیرنده باشند.
وی ادامه داد: آنها می خواهند با مطرح كردن بحث سكولاریسم سیاست حیوانی خود را پیاده كنند.
وی همچنین از بسیجیان خواست تا در عرصه های مختلف انتخابات حضور و مشاركت حداكثری داشته باشند و با اعلام بی طرفی كامل از هر گونه جناح بندی های سیاسی به افراد اصلح رای دهند و در تصمیم سازی ها و تصمیم گیریها بطور موفق عمل كنند.
رییس دانشگاه علوم پزشكی سبزوار هم در جمع بسیجیان كانون بسیج جامعه پزشكی شهرستان همكاری نیروهای بسیجی را در بخش سلامت و بهداشت مطلوب و رو به رشد ارزیابی كرد.
دكتر 'كاظم حسین پور ' با اشاره به فرامین رهبر فرزانه انقلاب گفت: چالش اساسی این بخش این است كه مردم هنگام مراجعه به بیمارستان ها نبایستی دغدغه هزینه بیمه و مسائل بیمه ای برای درمان داشته و تنها دغدغه آنان باید رسیدگی به بیماری آنها باشد.
جانشین كانون بسیج جامعه پزشكی شهرستان سبزوار همچنین از نظر بعد فضاهای فرهنگی آموزشی دانشگاه علوم پزشكی سبزوار آن را دارای جایگاه بسیار مناسبی دانست.
وی گفت: دانشگاه علوم پزشكی سبزوار پس از مشهد جایگاه ویژه و ممتازی در استان دارد كه در جهت جذب و اشتغال زایی نیز بسیار موفق عمل كرده كه در این میان میزان رشد نیروی ارزشی خوب و مطلوب بوده است. 
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.