اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 1 بهمن 1390 / کد مطلب: 1635 / نظرات: 0

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار :


برای كسب عنوان قهرمانی تمام تلاش خود را می كنیم



 سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت: برای حفظ صدر نشینی خود در این فصل رقابت های لیگ برتر باشگاه های كشور و كسب عنوان قهرمانی تمام تلاش خود را می كنیم .
  
 
'ناهید غارسی' در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)سبزوار هم اكنون با 16 امتیاز صدر نشین جدول است.

وی با اشاره به در جریان بودن مسابقات دور برگشت، گفت: دیگر تیم های لیگ ، دور برگشت را مجهز تر و برخی با نیروهای جدید آغاز كردند ولی تیم ثامن سبزوار نیروی جدیدی جایگزین نكرده است.

وی در آستانه مسابقه با تیم ذوب آهن اصفهان كه صبح جمعه در سبزوار برگزار می شود هم افزود: تیم ذوب آهن سال ها در كنار تیم فارس یكی از مدعیان قهرمانی لیگ بوده و فردا بازی سختی خواهیم داشت.

وی تركیب بندی و مربی خوب این تیم را مورد اشاره قرار داد و افزود: تیم ذوب آهن از هر نظر تیم كاملی است.

وی با اظهار اینكه این تیم در حال حاضر رده سوم جدول لیگ را در اختیار دارد، اظهارداشت: تیم ذوب آهن تا كنون دو شكست مقابل زیتون كرمان و یك شكست مقابل ثامن الحجج سبزوار داشته است.

وی افزود: تیم ما در صورت پیروزی در این بازی ، تا حدودی جلو رفته و زیتون كرمان را به عنوان یك رقیب سخت دیگر در مقابل دارد در عین اینكه از نظر ما همه بازی ها سختی خود را دارند.

سرمربی تیم ثامن الحجج سبزوار وضعیت بازیكنان تیم ثامن سبزوار را خوب ارزیابی كرد و گفت: به جز یكی از بازیكنان كه از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده بقیه در سلامت كامل و دارای آمادگی خوبی هستند.

تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار كه با 14 امتیاز مقتدرانه صدر نشین دور رفت رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان شد هفته اول دور برگشت را هم با پیروزی مقابل تیم مجید در تهران پشت سر گذاشت .

این تیم در دومین هفته از دور برگشت ،صبح جمعه 30 دی ، در سالن هندبال سه هزار نفره هندبال سبزوار میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.