اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 1 بهمن 1390 / کد مطلب: 1640 / نظرات: 0

مربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار:


بازیكنان ما بازی با تكنیكی به نمایش گذاشتند


  

مربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار پس از برد این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان گفت:بازیكنان ما با آمادگی كامل وارد این مسابقه شدند و بازی با تكنیكی به نمایش گذاشتند.
  
 
' اقدس شعبان پور'  در گفت و گو با ایرنا ، ضمن ابراز رضایت از بازی هندبالیست های تیم سبزوار افزود:در نیمه نخست این مسابقه ، بازی به صورت پایاپای با تیم حریف پیش رفت كه در نهایت با برتری تیم سبزوار پایان یافت.

وی با اشاره به بازی هفته آینده ثامن سبزوار مقابل تیم زیتون در كرمان ابراز امیدواری كرد تیم سبزوار با پیروزی در این مسابقه قهرمانی خود در این فصل از لیگ را مسجل كند.

وی در عین حال با اشاره به برتری تیم هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار گفت: انشاء ا... در بازی آینده هم ما برنده میدان خواهیم بود.

وی در پایان از موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار و مسوولان این باشگاه برای زیر پوشش قرار دادن این تیم و حمایت از آن و همچنین تشویق های بانوان سبزواری از تیم ثامن تقدیر كرد.

در هفته دوم دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان ، تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار امروز در سالن سه هزار نفری هندبال این شهرمیزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود كه با نتیجه 34 بر 24 به برتری دست یافت.

تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) هم اكنون با 18 امتیازصدر نشین جدول است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.