اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 بهمن 1390 / کد مطلب: 1664 / نظرات: 0

یک مسوول :


انتقال مشاغل مزاحم در صورت همكاری سایر ادارات سال آینده اجرا می شود


 رییس اداره میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سبزوار گفت: در صورت همت و همكاری سایر ادارات مرتبط انتقال مشاغل مزاحم به خارج شهر را سال آینده، صنف به صنف ، اجرا كرده و طی یك تا دو سال انجام می دهیم . 
   
 ' مهدی مقصودی '  در گفت و گو با ایرنا، با تاكید بر اینكه انتقال مشاغل مزاحم از شهر سبزوار نیازمند همكاری سایر ادارات مرتبط با این حوزه است، افزود: در حال حاضر مجمع امور صنفی با این اقدام موافق نیست.

وی اظهار داشت: طبق بند 15 ماده 55 قانون شهرداری ها ، شهرداری مكلف به جلوگیری از مشاغل مزاحم در شهر و انتقال آنهاست كه این قانون مربوط به حدود سال 40 است.

وی افزود: با این وجود انتقال این مشاغل به خارج از شهر هنوز تبدیل به خواسته و مطالبه عمومی نشده است.

این مسوول با بیان اینكه هم اكنون در بهترین نقاط شهر هم شاهد مشاغلی همچون جوشكاری ،صافكاری و غیره هستیم ، افزود: برخی با این استدلال كه بیكاری در شهر زیاد است موافق اجرای قانون انتقال مشاغل مزاحم نیستند.

وی با بیان اینكه این موضوع نمی تواند دلیل مناسبی برای كار كردن بدون رعایت اصول شهرنشینی باشد ادامه داد: اجرایی شدن قانون انتقال مشاغل مزاحم نیازمند فرهنگ سازی از طریق رسانه ها و تبدیل آن به مطالبه عمومی است .

وی از اعلام آمادگی شهردار سبزوار برای آسفالت جاده شهرك صنعتی فرودگاه این شهر در سال آینده خبر داد و گفت: این شهرك دارای زیرساخت های لازم آب ، برق ، گاز و تلفن برای مشاغل مختلف هست و امنیت آن هم از طریق پلیس محله تامین می شود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.