اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 7 بهمن 1390 / کد مطلب: 1667 / نظرات: 0


40 برنامه در دهه فجربرای فرهنگیان و دانش آموزان سبزوار اجرامی شود


 معاون مدیر كل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار از برگزاری بیش از 40 برنامه توسط آموزش و پرورش این شهرستان برای فرهنگیان و دانش آموزان در ایام مبارك دهه فجر امسال خبر داد . 
   
 به گزارش  روابط عمومی آموزش و پرورش سبزوار ، مهندس 'قدرت اله راه چمنی ' در تشریح برنامه های بزرگداشت دهه فجر مدیریت آموزش و پرورش سبزوار ،افزود : همزمان با دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره ) به میهن عزیز اسلامی گلباران تمثال حضرت امام (ره) در چهار راه امامزاده توسط تشكلهای دانش آموزی برگزار می شود.

وی افزود: همچنین در این آیین سرود ' خمینی ای امام ' نیز توسط دانش آموزان بصورت هماهنگ اجرا خواهد شد.

وی برگزاری جنگ فرهنگی و هنری برای استفاده دانش آموزان و همكاران فرهنگی به مدت 10 شب در محل تالار اندیشه سبزوار ، افتتاح سه مدرسه هوشمند ، برگزاری همایش علمی مدیران مدارس و اجرای مسابقه با عنوان سند تحول بنیادین را از دیگر برنامه های این ایام عنوان كرد.

معاون مدیر كل آموزش و پرورش از برگزاری جشنواره دست نوشته های طلایی جابر ابن حیان در مقطع ابتدایی و نمایش فیلم های برگزیده جشنواره بین المللی رشد در این ایام در محل جوانسرای اسرار برای دانش آموزان هم خبر داد.

وی افزود : در راستای نزدیك شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و آشنایی تشكلهای دانش آموزی با وظایف شورای نگهبان و هیات های نظارت نشست شوراهای دانش آموزی و تشكلها با حضور مسوولین و هیات نظارت شهرستان نیز در دهه فجر برگزار می شود.

راه چمنی همایش تقدیر از منتخبین و برگزیدگان علمی و كاربردی ، مسابقه پدافند غیر عامل برای كلیه دانش آموزان ، برگزاری نمایشگاه خلاقیت پیش دبستانی ، مراسم تلاوت قرآن استانی با حضور قاریان و حافظان بین المللی ، حضور سی و سه سخنران در مدارس ، دیدار با خانواده های شاهد و ایثارگر فرهنگی ، نواختن زنگ انقلاب ، مسابقه پیامك نویسی ، برگزاری مسابقات شطرنج و ژیمناستیك و برگزاری نمایشگاه طلوع فجر را از دیگر برنامه های آموزش و پرورش سبزوار در سی وسومین سالگرد انقلاب اسلامی عنوان كرد .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.