اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 7 بهمن 1390 / کد مطلب: 1668 / نظرات: 0


فضای عمومی در دهه فجر باید فضایی با نشاط باشد.


امام جمعه بخش داورزن گفت : فضای عمومی در دهه مبارک فجر بایستی فضایی  شاداب و با نشاط باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی در جمع اعضای ستاد بزرگداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان این مطلب افزود : این فضای شاداب و امیدوار کننده باید توسط خود مردم مسئولان ایجاد شود.

وی بیان توانمندیها و استعدادهای کشور رابرای ایجاد احساس امیدواری بسیار مطلوب دانست و گفت : در تمام کشورهای دنیا برخی مشکلات وجود دارد و نباید در کشور ما به مشکلات کوچک دامن زد و آن را بزرگ جلوه داد

وی در ادامه نظام مقدس جمهوری اسلامی را متعلق  به مردم دانست و ادامه داد: مسئولان کشوری و لشکری باید به عنوان خدمتگزاران مردم باشند.

بخشدار و رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بخش داورزن نیز در این جلسه گفت : دهه فجر فرصت مناسبی برای انتقال پیام انقلاب به نسل جوان است .

عباس شم آبادی بیان دستاوردهای سی ساله انقلاب را وظیفه آحاد مردم و مسئولان دانست و گفت : دشمنان نظام و انقلاب باید بدانند که انقلاب اسلامی ایران هر روز بیش از پیش قوی تر خواهد شد.

وی در عین حال گفت : بیان دستاوردهای نظام  و انقلاب نیازمند  اطلاع رسانی دقیق و شفاف ادارات و نهادها است .

بخشدار داورزن تصریح کرد : گرامیداشت دهه فجر مختص ادارات و نهادها نبوده و بلکه باید آحاد مردم برای بزرگداشت این دهه اقدام و تلاش نمایند.

این مسئول برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را یاداور شد و ادامه داد: باید مردم با حضور گسترده خود در جشنهای دهه فجر و راهپیمایی  22 بهمن حربه های دشمننان کشور را خنثی نمایند.

وی خاطر نشان کرد : البته این وظیفه مسئولان است که شرایط مناسب و لازم را برای حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بوجود آورند.

در ادامه این جلسه کمیته های مختلف از جمله کمیته فرهنگی هنری با مسئولیت آموزش و پرورش کمیته تربیت بدنی با مسئولیت نمایندگی تربیت بدنی بخش  کمیته تزئینات با مسئولیت شهرداری و دهیاران روستاها  کمیته انتظامات و کمیته تبلیغات و تدارکات  نسبت به اجرای شرح وظابف و مصوبات جلسه اقدام نمایند.

سروان پاسدار ناصری موحد فرماندهی حوزه امام رضا(ع) شهر داورزن  نیز به عنوان دبیر اجرایی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در بخش داورزن معرفی گردید





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.