اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 7 بهمن 1390 / کد مطلب: 1690 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


برای پایداری انقلاب باید شیرینی ها وتلخی ها را با هم ببینیم


برای پایداری انقلاب باید شیرینی ها وتلخی ها را با هم ببینیم  امام جمعه سبزوار در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اگر می خواهیم انقلابمان پایدار بماند باید شیرینی ها وتلخی ها را با هم ببینیم.
  
 
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام 'غلامحسین ابراهیمی' در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان افزود: در 33 سالی كه از انقلاب می گذرد مشكلات زیادی پشت سر گذاشته ایم.

وی افزود: كشور ما علاوه بر اینكه تا پیش از انقلاب از خود چیزی نداشت، همه چیز آن هم در اختیار دشمنان بود و ما برای ساختن این كشور نیاز به زمان داریم.

امام جمعه سبزوار یكی از مهم ترین عوامل پایدار ماندن انقلاب اسلامی را پس از توكل به خدا و حفظ وحدت ،ایجاد امید در مردم عنوان كرد.

وی افزود: ایجاد ناامیدی ، تفرقه و نیز تفكرات انحرافی در قالب جنگ نرم از اهداف مهم دشمنان در رابطه با ملت ایران است و مردم باید در این مورد هوشیار و بیدار باشند.

وی تحریم ها و سرو صداهایی را كه علیه كشورمان ایجاد شده ناشی از احساس خطر دشمنان از انقلاب عنوان كرد و بیان داشت: استكبار جهانی شرق و غرب ، مزدوران آنها و منافقان انقلاب ایران را یك خطر جدی و بزرگ برای خود تلقی كرده و می كنند.

وی از ركن رهبری و ولایت فقیه به عنوان یك تحفه الهی و هدیه غیبی به ملت مظلوم و غارت زده كشورمان در دوران ستمشاهی، نام برد و افزود: ركن رهبری همان ركنی است كه انقلاب اسلامی ایران را متمایز با انقلاب های در جریان در كشورهای اسلامی كرده است.

خطیب جمعه سبزوار پشتیبانی از ولایت فقیه را یك وظیفه و واجب برشمرد و افزود: پشتیبانی از ولایت فقیه در واقع پشتیبانی از امام زمان است.

وی ضمن تقدیر از مسوولانی كه شبانه روز برای خدمت به مردم تلاش می كنند خطاب به برخی نیز توصیه كرد مراقب باشند دچار حب مقام نشوند.

امام جمعه سبزوار در بخشی از سخنانش حضور گسترده در انتخابات و دقت در انتخاب فرد اصلح به عنوان نماینده مجلس را مورد تاكید قرار داد.

وی همچنین با اظهار اینكه خداوند در سوره های متعددی از قرآن كریم در مورد منافقان هشدار داده به فرمایشی از مقام معظم رهبری هم اشاره كرد و گفت: شرایط ما اكنون شرایط شعب ابی طالب نیست بلكه شرایط بدر و خیبر است كه باید در این جمله دقت و به عوامل موفقیت در نظام و انقلاب توجه شود.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: در همین بدر و خیبر منافقان مشغول كارشكنی بودند و باید عوامل موفقیت در آنجا را بررسی كرد.

وی در آستانه شهادت امام حسن عسكری (ع) ، شهادت این امام همام را تسلیت و آغاز امامت حضرت بقیه الله(عج) و همچنین ایام الله دهه مبارك فجر انقلاب را تبریك گفت.

وی در بخشی از سخنانش اظهار داشت: به جای اینكه وام گرفتن برای زندگی راحت بین مردم تبلیغ می شود باید قناعت را كه مورد سفارش دین مبین اسلام است ، ترویج كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.