اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 7 بهمن 1390 / کد مطلب: 1692 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن :


امروز ایران ابرقدرتی شده كه دنیای غرب را به وحشت انداخته است


امروز ایران ابرقدرتی شده كه دنیای غرب را به وحشت انداخته است  امام جمعه بخش داورزن سبزوار گفت:ایران امروزه به ابرقدرتی تبدیل شده كه دنیای غرب را به وحشت انداخته است . 
   
 حجت الاسلام 'محمود مداحی' در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش داورزن افزود : دشمنان به هر بهانه ای میخواهند برای ملت ایران مشكل ایجاد كنند اما موفق نمی شوند.

وی اظهارداشت :درد جامعه ما دشمن خارجی نیست درد مهمتر منافقان داخلی هستند كه با دشمنان خارجی هم آغوش می شوند تا این انقلاب را از بین ببرند.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن دهه مباركه فجر گفت : این دهه سرآغازی برای حكومت انقلاب اسلامی ایران است و سر منشاء انقلاب های جدیدی در كشورهای عربی است كه آن را مدل و الگوی انقلاب خود می دانند.

وی خطاب به دشمنان كشور اسلامی ایران ، اظهارداشت: بدانید كه رشد و بلوغ سیاسی جامعه ما به جایی رسیده كه اموال خود را وقف پیشرفت انرژی هسته ای صلح آمیز می كنند.

وی ادامه داد: دانشجویان ما در سراسر كشور درخواست تغییر رشته به رشته فیزیك هسته ای می كنند تا دشمنان بفهمانند كه با ترور دانشمندان هسته ای به جایی نخواهند رسید.

امام جمعه داورزن با اشاره به هشتم ربیع الاول شهادت امام عسكری (ع) گفت: این امام همام در طول امامت خویش خدمات شایانی برای اسلام انجام دادند و در نگهداری و حفاظت امام مهدی (عج) و معرفی ایشان به شیعیان تلاش و زمینه غیبت آن حضرت را مهیا كردند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.