اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 14 بهمن 1390 / کد مطلب: 1727 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن :


هر فردی از مجموعه اتحاد مردم خارج شود طعمه فتنه گرگ صفتان زمان می شود


هر فردی از مجموعه اتحاد مردم خارج شود طعمه فتنه گرگ صفتان زمان می شود  امام جمعه بخش داورزن سبزوار گفت : هر فردی از مجموعه اتحاد و همبستگی مردم خارج شود به طور قطع همچون گوسفندی طعمه فتنه گرگ صفتان زمان خواهد شد. 
  
حجت الاسلام و المسلمین 'محمود مداحی' در جمع نمازگزاران بخش داورزن افزود: گرگهای اقتصادی - اجتماعی و در راس آنها استكبار جهانی به شدت در كمین هستند و لذا حفظ اتحاد و وحدت كلمه از ضرورت های شرایط فعلی است..

وی با گرامیداشت هفته وحدت افزود: به گفته صریح قران هركس به ریسمان الهی كه همانا قرآن و اهل بیت است، چنگ بیاندازد و متفرق نشود رستگار خواهد شد.

وی در ادامه به آغاز انقلاب اسلامی و رهبری آن توسط معمار كبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) اشاره كرد و افزود: آن حضرت با الهام از نهضت هایی همچون مشروطه، سید جمال الدین اسد آبادی و سردار جنگل و از همه مهمتر نهضت عاشورا طومار حكومت شاهنشاهی را در هم پیچید.

وی ادامه داد: مبارزه امام خمینی (ره) با اقدامات شاه از جمله انجمن های ایالتی و ولایتی – كاپیتولاسیون و انقلاب سفید باعث شد تا مردم را برای از بین بردن این حكومت پوشالی و دست نشانده آمریكا همراه و همدل كنند.

حجت الاسلام مداحی ادامه داد: امام خمینی (ره ) با ارائه كلاس های درس خود در ابعاد سیاسی و اجتماعی و معرفی افرادی همچون مقام معظم رهبری و شهید بهشتی به تبیین جایگاه ولایت فقیه پرداختند و گروههای مسلح همچون فدائیان اسلام نیز مورد تایید ایشان بودند.

امام جمعه بخش داورزن تقارن سی و سومین دهه فجر انقلاب اسلامی را با آغاز ولایت حضرت مهدی (عج) و ولادت پیامبر (ص) و هفته وحدت بسیار مبارك عنوان كرد و گفت : ملت ایران همچون سی و سه سال گذشته هنوز هم پای آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی ایستاده و در راهپیمایی 22 بهمن امسال و انتخابات پیش رو آن را به خوبی نشان خواهند داد.

حجت الاسلام مداحی در ادامه با اشاره به سالروز ازدواج آسمانی پیامبر اسلام و خدیجه كبری (س) گفت : این ازدواج نكات بسیار زیبایی دارد كه باید از آن درس زندگی گرفت .

وی با اشاره به بهانه های پیش روی جوانان برای فرار از ازدواج ، اظهارداشت : جوانان باید با اتكال به خداوند زندگی خود را آغاز كنند.

وی در عین حال از برخی خانواده ها به خاطر ایجاد سدهای فراوان از جمله مهریه های سنگین در راه ازدواج جوانان انتقاد كرد و گفت : این چه بلایی است كه برخی خانواده ها بر سر خود و جامعه آورده اند؟

وی بیان كرد : جوانان نباید از مدیریت زندگی خود نگران باشند چون خداوند روزی به آنان عطا خواهد كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.