اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 15 بهمن 1390 / کد مطلب: 1735 / نظرات: 0

فرمانده انتظامی سبزوار :


دو جاعل اوراق و مدارك دولتی و سه سارق در سبزوار دستگیر شدند


دو جاعل اوراق و مدارك دولتی و سه سارق در سبزوار دستگیر شدند  فرمانده انتظامی سبزوار از دستگیری دو جاعل اوراق و مدارك دولتی و سه سارق در عملیات های جداگانه در این شهرستان خبر داد. 
   
 به گزارش ایرنا ، سرهنگ 'قنبر علی آزادواری'  در گفت و گو با خبرنگاران گفت: دو جاعل اوراق و مدارك دولتی توسط ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در پی یكسری كار اطلاعاتی و پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی از منزل یكی از جاعلان ،آلات و ادوات جعل و تعدادی اوراق و مدارك دولتی كشف شد و متهمان پس از تكشیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

وی همچنین با اشاره به دستگیری دو سارق حرفه ای توسط ماموران پلیس آگاهی سبزوار افزود: در تحقیقات فنی به عمل آمده متهمان به بیش از 10 فقره سرقت باطری خودروهای سواری در سطح شهرستان اعتراف كردند.

وی با اظهار اینكه اموال مسروقه كشف و تحویل مالباختگان شده افزود: یك مالخر هم در این مورد شناسایی و دستگیر و متهمان پس از تشكیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ آزادواری از دستگیری یك سارق سیم های برق و كابل از روستاهای حومه سبزوار خبر داد و گفت: این سارق به چندین فقره سرقت اعتراف كرده كه اموال مسروقه كشف و اقدامات قانونی در این مورد صورت گرفت.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.