اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 16 بهمن 1390 / کد مطلب: 1747 / نظرات: 1


جشنواره ملی دانشجویی تئاتر تك بازیگر رضوی در سبزوار برگزار می شود


جشنواره ملی دانشجویی تئاتر تك بازیگر رضوی در سبزوار برگزار می شود  مدیر فرهنگی دانشگاه تربیت معلم سبزوار از برگزاری جشنواره ملی دانشجویی تئاتر تك بازیگر رضوی به میزبانی این دانشگاه خبر داد.
  
 
'سید نوراله رضوی' روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : این جشنواره از سری برنامه های دهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است.

وی افزود: این جشنواره ی تئاتر رضوی برای نخستین بار در سطح دانشگاهی ، با میزبانی شهرستان غیر مركز استان و به صورت تئاتر تك بازیگر در سبزوار برگزار می شود.

وی مناظرات امام رضا (ع) را به عنوان محور دارای اولویت این جشنواره عنوان كرد و گفت: دانشجویان كلیه دانشگاه ها ومراكز آموزش عالی كشور امكان حضور در این جشنواره را دارند.

وی افزود: مهلت ارسال متون نمایشی به جشنواره 25 بهمن امسال ، زمان اعلام نتایج بازخوانی متون اوایل اسفند و زمان برگزاری جشنواره اردیبهشت سال 91 است .

رضوی گفت: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.tak.sttu.ac.ir برای شركت در این جشنواره اقدام كنند.

دبیر جشنواره ملی دانشجویی تئاتر تك بازیگر رضوی به استقبال خوب از این جشنواره و شركت 30 گروه نمایشی تاكنون در آن اشاره كرد.

وی افزود: این جشنواره به همت مدیریت فرهنگی دانشگاه تربیت معلم سبزوار و با همكاری دبیرخانه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) و اداره كل فرهنگی وزارت علوم و ... برگزار می شود.

وی ظرفیت های بالای هنر تئاتر در سبزوار را خاطر نشان و ابراز امیدواری كرد با تعامل میان گروه های هنری واستعدادهای هنرمندان جشنواره با شكوهی برای اشاعه فرهنگ رضوی در این شهرستان برپا شود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


رها
بهتر بود می گفتید دانشگاه حکیم سبزواری