اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 مرداد 1390 / کد مطلب: 175 / نظرات: 0


مشاور استاندار خراسان رضوي بر حضور گسترده مردم درانتخابات تاكيد كرد


مشاور استاندار خراسان رضوي بر حضور گسترده مردم درانتخابات تاكيد كرد
  
 
به گزارش ايرنا، 'علي اصغر رشيد' روز شنبه در جمع مردم خوشاب گفت: مردم بايد در انتخابات آتي حضور فعال داشته و دشمنان را مايوس كنند.
وي افزود: دشمن در لباس هاي گوناگون ظاهر مي شود لذا مردم بايد مراقب باشند.
وي گفت: كشتي انقلاب اسلامي از ابتداي پيروزي انقلاب تاكنون با امواج سهمگين توطئه هاي داخلي و خارجي روبرو بوده اما با هدايت و درايت امام راحل و رهبر معظم انقلاب به ساحل نجات رسيده است.
وي با اشاره به موفقيت هاي ايران اسلامي در زمينه هاي فناوري بومي هسته اي ، انجام تمام مراحل غني سازي اورانيوم در ايران ، پيشرفت هاي پزشكي (سلول هاي بنيادي ، شبيه سازي و توليد دارو) افزود: تمام اين پيشرفت ها ناشي از پشتكار و اراده قوي است كه به عزت و سرافرازي ملت ايران ختم مي شود.
مشاور استاندار خراسان رضوي يكي از اولويتهاي مهم امسال را جهاد اقتصادي دانست و اظهارداشت: همه ما در هر كجا كه هستيم بايد به عنوان سربازان جهاد اقتصادي حركت كنيم و به سوي برطرف كردن نواقص پيش برويم .
وي بيداري اسلامي را نيز به عنوان يكي از اولويت ها و يكي از ابعاد خارجي و ديپلماتيك ايران دانست و افزود: خواسته ها و شعارهاي 32 ساله ملت ايران محقق شد و همه مردم دنيا پي بردند كه خواستگاه بيداري كشورها در جهان، جمهوري اسلامي ايران است.
وي با اشاره به اهميت پيگيري در اجراي مصوبات اظهارداشت: نمايندگان اين شهرستان تلاش هاي فراوان داشتند و لحظه به لحظه پيگير بودند تا مسائل خوشاب به عنوان يك شهرستان مستقل رقم بخورد.
وي به فرازي از فرمايشات امام علي (ع) به مالك اشتر در نهج البلاغه اشاره كرد و گفت : علاقه به كار، مشورت، صبر، رفع تبعيض به عنوان خدمت ناروا از مسير خدمت، عدالت و كسب رضاي مردم كه رضاي خداوند در آن مي باشد از جمله فرمايشات آن حضرت است.
نماينده مردم شهرستان هاي سبزوار، جوين، جغتاي و خوشاب در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين مراسم گفت: تمام موفقيتهايي كه در مجموع چهار شهرستان حوزه انتخابيه داريم در پرتو اتحاد ، هماهنگي و وحدت حاصل شده است.
دكتر 'محمد رضا محسني ثاني' با بيان اينكه در گذشته از 25 شهرستان استان رتبه 22 را داشتيم افزود: در سايه تلاش و وحدت اينك نيز از نظر شاخص هاي عمراني و توسعه از ميانگين استان جلوتر هستيم .
وي با اشاره به ارتقاي دهستان مشكان به بخش گفت : اين امر در سايه پيگيري مطالبات به حق شما محقق شده است.
وي با بيان اينكه پيش از اين حوزه انتخابي ما فقط يك شهرستان سبزوار بود، افزود: اكنون چهار شهرستان در اين حوزه قرار دارد.
وي با اشاره به فرمايش امام راحل اظهار داشت : از فرصت ها براي خدمتگزاري به مردم استفاده كنيد و نگذاريد اين فرصت ها با مسائل سياسي ، حزبي و درگيري از بين برود چون عقوبت اخروي، فرصت سوزي، عقب ماندگي و خسارت در پي دارد.
نماينده ديگر مردم شهرستان هاي سبزوار، جوين، جغتاي و خوشاب در مجلس شوراي اسلامي نيز به ظرفيت هاي منطقه خوشاب اشاره كرد و گفت : نيروي انساني مولد و كار آمد ، كشاورزي و واقع بودن در مسير ترانزيتي از جمله ظرفيت هاي شهرستان خوشاب است.
'علي بروغني ' افزود : برخي مناطق شهرستان خوشاب مانند 'دره يام ' ظرفيت هاي گردشگري دارند كه متاسفانه كمتر مورد توجه قرار گرفته است.
وي با اشاره به خدمات دولت در توجه به روستاها گفت: در اين دولت مهاجرت معكوس ايجاد شده و توجه به روستاها در زمينه امكانات باعث شده از مهاجرت جوانان به شهرها جلوگيري شود.
وي با بيان اينكه رهبر معظم انقلاب پايه هاي حكومت را ايمان ،عقلانيت، مجاهدت و عزت نامگذاري كرده اند گفت : عقلانيت مردم حضور در صحنه و ايمان مردم، مقاومت 32ساله آنان در انواع تحريم ها است.
بروغني افزود: ايمان، عقلانيت و مجاهدت مردم دست به دست هم داد و عزت آفريد كه ما بايد قدر عزت و سرافزاري ملت ايران را بدانيم.
وي به پيشرفت هاي ايران در زمينه امنيت و توليد دارو اشاره كرد و گفت : امروز امنيت خليج فارس در دست ايران است.
وي درزمينه دستاوردهاي علمي كشور اظهارداشت : در ابتداي پيروزي انقلاب 95 درصد داروي مورد نياز از خارج وارد مي شد ولي اكنون فقط پنج درصد دارو وارد مي شود و مردم از كشورهاي ديگر براي درمان به ايران مراجعه مي كنند.
وي گفت : سرمايه اجتماعي ملت ايران همان وحدت است كه با اين وحدت ملت اسلامي ايران متفق القول گوش به فرمان ولايت هستند و از او پيروي مي كنند.
سرپرست فرمانداري خوشاب نيز به قابليت ها و توانمنديهاي اين شهرستان اشاره كرد و گفت : مهمترين مشكل دره 'يام' آب است به طوري كه از مجموع شش روستاي اطراف فقط دو روستا آب دارند.
'مجيد سرابي' افزود : گاز نيز يكي از مطالبات اين شهرستان است كه اكنون فقط يك شهر 'سلطان آباد' گاز رساني شده و بقيه مردم اين شهرستان از نعمت گاز بي بهره اند.
وي با بيان اينكه واحدهاي مسكوني ساخته شده در روستاهاي خوشاب از نعمت برق بي بهره هستند، از نمايندگان خواست نشستي براي بررسي مشكلات اين شهرستان در حوزه هاي آب ،برق ،گاز و راه تشكيل دهند.
 
 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.