اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 بهمن 1390 / کد مطلب: 1763 / نظرات: 0


مركز جامع درمانی توانبخشی بیماران روانی مزمن در سبزوار افتتاح شد


مركز جامع درمانی توانبخشی بیماران روانی مزمن در سبزوار افتتاح شد  به مناسبت گرامیداشت دهه مبارك فجر، مركزجامع درمانی، توانبخشی و نگهداری بیماران روانی مزمن روز دوشنبه طی مراسمی در سبزوار افتتاح شد. 
   
 به گزارش ایرنا، رئیس اداره بهزیستی سبزوار در این مراسم گفت: این مركز دومین مركز در نوع خود در استان خراسان رضوی پس از مشهد مقدس می باشد.

'محمد حسین هادوی فر' با بیان اینكه 300 بیمار روانی دارای پرونده در این اداره هستند افزود: برای تجهیز و مناسب سازی ساختمان فعلی این مركز حدود 300 میلیون ریال هزینه شده و حدود 11 بیمار در این مركز پذیرش شده اند.

وی اشتغال فعلی این مركز را 25 نفر ذكر كرد و گفت: قرار است این مركز با احداث ساختمانی در شهرك توحید سبزوار كار درمانی، توانبخشی و نگهداری بیماران روانی مزمن را توسعه دهد.

وی خواستار كمك به احداث ساختمان این مركز برای ارائه خدمت به صورت جامع به بیماران شد و اظهار داشت: مسوولیت نگهداری و درمان بیماران روانی از هشت سال قبل به بهزیستی سپرده شده و مراكز متولی این كار سخت ترین كار را در بین مراكز زیرپوشش این سازمان برعهده دارند.

معاون استاندار و فرماندار سبزوار هم در این مراسم با بیان اینكه وجود 300 بیمار روانی مزمن برای این شهرستان رقم بالایی است، بر ایجاد فضاهایی مناسب برای نگهداری و درمان این بیماران با كمك دولت، مسوولان محلی و دستگاه های ذیربط و به ویژه خیرین تاكید كرد.

'قاسم شعبانی' به توان سبزوار از نظر منابع انسانی، اقتصادی و وجود خیرین اشاره كرد و افزود: چشم امید ما برای خدمت به محرومان به این خیرین است.

مركز جامع درمانی، توانبخشی و نگهداری بیماران روانی مزمن سبزوار با عنوان 'دشت بهشت' در خیابان سهراب 8 این شهر افتتاح شد./2

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.