اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 بهمن 1390 / کد مطلب: 1782 / نظرات: 1


حضور باشكوه مردم سبزوار در راهپیمایی یوم الله 22بهمن


حضور باشكوه مردم سبزوار در راهپیمایی یوم الله 22بهمن  
    مردم انقلابی و ولایتمدار سبزوار دیار سربداران ، در زیر ریزش نیمه سنگین برف ، با حضور گسترده و باشكوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پشتیبانی خود از انقلاب ، نظام و ولایت فقیه اعلام كردند. 
 
به گزارش ایرنا شهروندان سبزوار با وجود بارش برف كه یادآور روزهای سرد مبارزه با رژیم ستم شاهی بود ، برای ابراز ارادت به معمار كبیر انقلاب و لبیك به ندای رهبر معظم انقلاب به همراه تمام افراد خانواده در همایش ملی 22 بهمن شركت كردند.

در این همایش ملی خانواده معظم شهدا ، ایثارگران ،بسیجیان ، روحانیون ، امام جمعه ،معاون استاندار و فرماندار ، نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ، مدیران و كارمندان دستگاه های اجرایی و قضایی ، نیروهای نظامی و انتظامی ،فرهنگیان و دانشگاهیان ، دانش آموزان ،بازاریان و دیگر اقشار مردم اعم از پیر و جوان و كودك و زن و مرد حضور داشتند.

شهروندان سبزوار همگام با ملت غیرتمند ایران اسلامی ، در سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب ، مسیر مسجد جامع تا میدان كارگر این شهر را پیمودند.

خیل جمعیت همنوا با ملت ایران شعارهای ' 22 بهمن روز طلوع نور است ، به لطف پروردگار زمینه ظهور است '، '22 بهمن ماه نماد وحدت ما ' ، 'جمهوری اسلامی عزت این میهن است '، 'یاد امام خمینی پاینده باد ، رهبر ما خامنه ای زنده باد' ،' وصیت تمامی شهیدان پیروی از رهبری است و قرآن' و بانگ الله اكبر سر دادند.

آنها با شعارهای' این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده' ،' ای رهبر آزاده آماده ایم آماده'، عشق و ارادت خود به رهبر معظم انقلاب را فریاد زدند.

راهپیمایان همچنین در سالروز پیروزی انقلاب بانگ مرگ براسرائیل ، مرگ بر آمریكا و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند.

شهروندان سبزوار تصاویری از حضرت امام خمینی (ره ) و رهبر معظم انقلاب و پارچه نوشته هایی با مضمون پیروی از ولایت ، حمایت از انقلاب و نظام و انزجار از استكبار جهانی با خود حمل می كردند.

برپایی نمایشگاه پوستر و عكس انقلاب و ایستگاه های صلواتی فرهنگی ، توزیع چای و شیر از برنامه های حاشیه این راهپیمایی بود.

راهپیمایی با شكوه 22 بهمن در مراكز بخش های تابعه سبزوار شامل ششتمد، داورزن و روداب هم با حضور باشكوه مردم برگزار شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


احمد
دلم برای عکسهای زمان انقلاب تنگ شده چرا نمایشگاه عکس از پیروزی انقلاب بر گزار نمیکنید
چرا در سایتتان از تظاهرات و حماسه های منجر به پیروزی انقلاب عکسی منتشر نمیشود