اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 اسفند 1390 / کد مطلب: 1842 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار :


تعداد كاندیداهای قطعی حوزه انتخابیه سبزوار 24 نفر اعلام شد


تعداد كاندیداهای قطعی حوزه انتخابیه سبزوار 24 نفر اعلام شد  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار تعداد كاندیداهای قطعی حوزه انتخابیه سبزوار را بر اساس لیست نهایی شورای نگهبان 24 نفر اعلام كرد.
  
 
'قاسم شعبانی عطار' روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی این كاندیداها مرد هستند و هیچ زنی در این حوزه در جمع رقابت كنندگان وجود ندارد.

وی خاطر نشان كرد: اسامی كاندیداهای قطعی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه سبزوار امروز در قالب آگهی منتشر و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت .

وی حوزه انتخابیه سبزوار را شامل شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب اعلام كرد و اظهار داشت : در مجموع 32 نفر در این حوزه انتخابیه برای نامزدی انتخابات مجلس نهم ثبت نام كرده بودند.

نماینده عالی دولت در سبزوار تعداد شعبه های اخذ رای در این حوزه انتخابیه را 337 شعبه شامل 193 شعبه در سبزوار ، 51 شعبه در جغتای ، 45 شعبه در جوین و 48 شعبه در خوشاب ذكر كرد.

وی با اظهار اینكه از مجموع صندوق های اخذ رای این حوزه 114 صندوق شهری و 223 صندوق روستایی است ، افزود: همچنین از مجموع 337 صندوق اخذ رای 213 صندوق ثابت و 124 صندوق سیار خواهدبود.

وی تعداد صندوق های اخذ رای شهرستان سبزوار را هم شامل 83 صندوق در شهر سبزوار ، 26 صندوق در بخش روداب ، 25 صندوق در بخش داورزن ، 29 صندوق در بخش ششتمد و بقیه آن را در بخش مركزی ذكر كرد.

رئیس هیات اجرایی مركز حوزه انتخابیه سبزوار اظهار داشت: حدود پنج هزار نفر به عنوان اعضای شعب ، كاربران رایانه ای ، نمایندگان فرماندار ، هیئت نظارت و هیات بازرسی و نیروهای انتظامی در337 شعبه اخذ رای این حوزه انتخابیه (سبزوار،جوین ،جغتای و خوشاب )فعالیت خواهند داشت .

وی افزود: قریب به 100 نفر به عنوان اعضای هیات های اجرایی در یك هیات اجرایی اصلی و 9 هیات اجرایی فرعی در حوزه انتخابیه شهرستان سبزوار فعالیت دارند.

وی تعداد اعضای هیات بازرسی و سربازرسان حوزه انتخابیه سبزوار را 409 نفر ذكر كرد و گفت: در سبزوار و بخش های تابعه این شهرستان 193 نفر بازرس ، 20 سر بازرس و 18 هیات بازرسی كار نظارت بر انتخابات این شهرستان را برعهده خواهند داشت.

وی افزود: در شهرستان جغتای 51 بازرس ، پنج سر بازرس و سه هیات بازرسی ،در جوین 45 بازرس ، پنج سر بازرس و سه هیات بازرسی و در شهرستان خوشاب 48 بازرس ،پنج سربازرس و سه هیات بازرسی به طور دقیق و مستمر مراحل انتخابات را رصد می كنند.

تعداد واجدان شرایط رای در حوزه انتخابیه سبزوار هنوز به ستاد انتخابات این حوزه اعلام نشده است.

شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب دارای دو كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.