اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 اسفند 1390 / کد مطلب: 1877 / نظرات: 0

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار :


سپاه و بسیج در جریان انتخابات از احدی حمایت نكرده و نخواهد كرد


سپاه و بسیج در جریان انتخابات از احدی حمایت نكرده و نخواهد كرد  مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار گفت: اینكه برخی می گویند سپاه در جریان انتخابات از كسی حمایت می كند اینگونه نیست و تاكنون سپاه و بسیج از احدی حمایت نكرده و نخواهد كرد.
  
 
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه سبزوار ، حجت الاسلام و المسلمین' حسین زحمتكش 'در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان ، افزود: البته سپاه و بسیج بی تفاوت نسبت به انقلاب ، دستاوردها و آینده آن هم نیست و به طور قطع بسیجیان با بصیرتی كه دارند بر اساس ملاك ها و شاخصه های رهبری فرد اصلح را انتخاب می كنند.

وی اظهارداشت: سپاه و بسیج تابع محض ولایت فقیه است و قطعا تنها ملاك انتخاب افراد در انتخابات معیارهایی است كه مد نظر امام و رهبری است.

حجت الاسلام زحمتكش افزود: عظمت سپاه و بسیج آنقدر بالاست كه خود را برای هیچ شخص و فردی هزینه نمی كند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار با اشاره به تكلیف بسیجیان در انتخابات ادامه داد: نباید حتی یك رای از آرای بسیجیان هدر رود و حتما این آرا باید به فرد اصلح داده شود.

وی با تاكید بر اینكه مردم باید نهایت دقت را در انتخاب فرد اصلح در انتخابات داشته باشند، افزود: شورای نگهبان همواره افراد صالح را تایید می كند و این بدین معنا نیست كه همه این افراد برای ورود به مجلس اصلح هستند بلكه آن كسی كه فرد اصلح را مشخص می كند مردم هستند.

وی افزود: ما در انتخابات وظیفه داریم به فردی رای دهیم كه شجاع ،ولایی، ارزشی ،انقلابی و اهل فهم سیاسی باشد تا مجلسی انقلابی تشكیل شود و بلایی كه مجلس ششم بر سر این كشور و انقلاب آورد دوباره تكرار نشود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.